Jul 18, 2013

NY - Hudson river sunset


Täna pidi olema minu esimene päev Urban Outfittersis aga nad helistasid eile õhtul ja ütlesid et minu vahetust ei lähe tarvis. Mis siis ikka, magasin ja olin arvutis kella kolmeni kuni lõpuks it hit me - I'm in NYC, mida pekki ma arvutis passin.

Võtsin siis Piibli ja märkmiku kaasa, ostsin Mäkist väga ebatervisliku lõuna ja läksin Central Park'i elu nautima. Kirjutasin märkmikkusse ümber telefonis olevad Hillsongi märkmed, võinoh, pooled neist. Iga jutlus on niivõrd hea et märkmeid on päris palju juba kogunenud.

Peale paari-tunnist Central Parki chilli jalutasin Manhattani läänekaldale päikeseloojangut vaatama. Kuulasin head muusikat, tegin pilte (by the way, ma sain oma kaamera korda, I'm so very happy about it!), lugesin Piiblit ja mõtlesin kuidas on võimalik et mul on võimalus kõike seda ilu nautida.

See oli üks nendest hetkedest kus ma olin lihtalt niivõrd tänulik kõige selle eest mis mul on.


Home












No comments:

Post a Comment