Jul 16, 2013

NY - Brooklyn Bridge


Stellal oli täna töölt vaba päev ja käisime esimest korda Brooklyn Bridge avastamas.

Sild oli niivõrd ilus et mu kaamera ei suutnud kogu seda ilu ja suurt koguste pilte ära handle'ida ja läks katki, ma niiväga loodan et saan selle homme korda kuna ei kujuta väga ette elu New York'is ilma kaamerata.

Peale pikka jalutuskäiku üle silla ja Manhattanil läksime Stella ja Hillsongi omadega Central Parki, kus toimus NYC Philharmonics kontsert. Oled sa kundagi näinud filmi August Rush? Kogu see kontsert oligi põhimõtteliselt selle filmi lõputseen ainult et inimesed ei seisnud terve kontserdi püsti nagu nad seda filmis teevad. Õhtu lõpus lasti Central Park'is õhku mõnus kogus ilutulestikku - võimas värk! 

Täna saadeti mulle Stella tööjuurst meil ja lähen homme sinna tööintervjuule, kolmapäev on mul esimene päev Urban Outfitteris, sain seal töö juba kaks nädalat tagasi aga vahepeal olid hullud paberimajanduse jamad. Jumal on aga hea iga päev ja iga aeg ja nüüdseks on kõik paberiasjad korras ja mind ei saadeta enam USA'st minema. Põhimõtteliselt poolteist kuud peale siia tulekut on mul esimene tööpäev. 

Nagu ütleb ka eesti vana-hea ütlus - aega läks aga asja sai. 














All the photos are taken by me (except the ones where I am on the picture, these ones are taken by Stella). If you use my pictures please always give me the photo credit. Thank you! 

No comments:

Post a Comment