Nov 8, 2012

Travel blog - mission trip to Spain day 5 and 6

Eile hommikul ärkasin ülesse kurguvalu ja vihmaga - õues oli ilm mõnusalt kargeks läinud, või siis mitte nii mõnusalt. Vihma sadas ja selga pidi panema lisaks saabastele ka jaki ja mantli.

Meie päevakava näeb hommikuti alati välja selline, et kell 9 lähme kodust välja, sõidame kirikusse ja sööme seal hommikusööki kõik koos eestlaste, bulgaarlaste ja hispaanlastega. Peale seda on meil harilikult poole tunnine morning service koos ülistuse ja palvega ja siis teeme mis iganes asju vaja teha on. Eile ja täna harjutasime näiteks näidendeid ja laule. Ma pole harjunud nii palju päevas laulma ja tunnen et mu hääl annab juba vaikselt otsad aga samas on see ka mõnus kogemus.

Eile lõunal läksime lubatud kaubanduskeskusesse, mis oli ilma katuseta suur kompleks ... poed olid ikka katuse all nagu ikka igal pool mujal aga keskusel puudusid tüüpilised koridorid. Kui me saime teada, et siis on Primark, siis ... wiiiii. Kristi, Kertu ja mõned veel polnud kunagi Primark'is käinud ja seda oli ka aru saada nende riidekorvist, mis kiiresti rõivastega täitus. Seda nähes tuli kohe meelde minu esimesed Primark'i shopingud ... oh seda jaanuarikuist Londoni külastust.

Peale shopingut saime kõik koos jälle kohalikus pargis kokku ja läksime flaiereid jagama. Korraldajatel oli tore mõte, et üks tüdruk ja üks poiss võiksid koos minna flaikusid jagama kuid selle mõtte matsime neil kohe maha kuna need bulgaaria mehed on vahel ikka päris kahtlased, neil on seal vist teistugused tavad ja kombed, päris wannabe machod teised vahest.

Lõpuks sattumise ühte "komandosse " (vene keeles meeskond, päris naljakas minu arust kui seda koguaeg kasutatakse) Roosi, Stefko ja Railiga. Kui me olime juba tükk maad kõndinud juhtus päeva parim nali. Kõndisin Raili kõrval kuniks üks hetk ta jalg lihtsalt vajus kuskile sisse päris sügavalt - kõnniteel olid parandustööd pooleli ja üks liivaauk oli täis mudavett. Ma pole tükk aega nii palju naernud kui peale seda kui ma nägin Raili jalga peale seda väike äpardust.

Täna oli samuti hommik pilvine ja ka tuuline. Vihma otseselt ei sadanud aga päeva peale kohtas ka seda loodusnähtust.

Peale hommikusööki ja morning servic'it pidasime maha väikese Eesti tiimi koosoleku ja harjutasime veel näidendeid ja laule, mida R-P festivalil esitama hakkame. Lõuna aeg oli suhteliselt segane kuna tuli välja, et Torrejevas ei tohi tänava peal flaikusid jagada. Keegi bulgaaria meestest võeti vist lausa politsei poolt kinni täna. Käisime ühes ostukeskuses küsimas, et kas seal tohib jagada ja vastus oli eitav.

Peale lõunat esitasime oma laulud ja näidendid Valentinale, kes on meie hispaania ema (elame tema juures viiekesi) ja samas ka kogu asja Hispaania poolne korraldaja. Ta andis meile paar nõuannet, mida paremini teha, kuid muidu talle meeldisid me esitused väga. Teise näidendi ajal hakkas Sofi isegi nutma, tähendab et on vist päris hea teine :)

Bulaagria omad vajasid oma näidendisse kahte tüdrukut ja kuna neil on meeskonnas kõik peale Sofi ainult mehed, siis pidime me Roosiga neile appi minema. Me oleks peaaegu naerukrambid saanud seal - üks bulgaaria mees on eriti creepy ja ta näiteb veel poksijat ka. Minu arvates ei tee poksijad poksides nägu nagu neil tuleks kohe püksi vs olensmurf aga vb neil bulgaarias on asjad teistmoodi. Igastahes ... mina mängin selles näidendis budisti kes kõnnib nagu geisha ja Roosi on modell ... again. Aga ta sobib sellesse rolli ka imehästi kuna ta on nii ilus. Kui ei usu siis tsekkige pilte, peaaegu terve mu reisiblogi on tema pilte täis.

Õhtul läksime mere äärde laulma ja flaikusid jagama. Ma ei saa aru kuidas vabas õhus flaikude jagamine ebaseaduslik on kuid me siis rikkusime seadust ... vist. Täna olid rannas eriti suured lained. Kohalikud rääkisid et nad pole kunagi nii suuri laineid siin näinud ja samuti pole sellel ajal siin kunagi nii külm olnud ... Bulgaarias oli ka meie ajal kõige külmem suvi. Me ikka alati viime soojadele maadele külma endaga kaasa.

Peaaegu et öösel läksime ühte sajast kohalikust pargist ja lihtsalt võtsime aega oma tiimiga ülistada ja palvetada - nii mõnus oli. Külm ... kuid nii mõnus!

Nagu ikka, kõik juba ammu magavad. Kell on kaks öösel ja homme, või siis õigemini juba täna, kell üheksa lähme jälle kodust välja ja otse kirikusse hommikut sööma.

Olge siis mõnusad ja nautige pilte! :)