Nov 6, 2012

Travel blog - mission trip to Spain day 4


Täna hommikul ärkasime jälle rõõmsasti ülesse ja läksime meie teise koju Hispaanias e. kirikusse. 

Eile öösel jõudis siia ka Bulgaaria tiim koos Stefko ja Sofiga. Kaks aastat tagasi käisime misjonitripil Bulgaarias, kus saime tuttavaks väga paljude toredate inimestega, nende hulgas ka Stefko ja Sofiga. Sofi on Stefko, Vili ja Maza ema, kes on Bulgaaria poolt selle tripi korraldaja. Ta on hästi iseseisev ja mõnus naine, ilus ka. Nii lahe oli Stefkot üle mitme aasta näha, ta on nii suureks kasvanud, päris naljakas on. Kui ma temaga täna esimest korda rääkisin ehmatasin veidi ära - selle aja jooksul on tal häälemurre olnud ja hääl on ikka päris madal. Kui me Bulgaarias olime leppisime kokku, et mina hakkan vene keelt hoolega koolis õppima ja tema inglise keelt, kuna tol hetkel käis meie suhtlus rohkem kätega viibeldes ja asjadele näidates. Ma olen vene keelt küll pikalt õppinud kuid see on siiski üsna puudulik, Stefko inglise keel on isegi halvem kui minu vene keel. Täna sai selgeks, et me kumbki ei ole oma kodutööga eriti hästi hakkama saanud.

Peale hommikusööki läksid osad kodutute juurde ja ma jäin kirikusse flaikut tegema festivali jaoks. Kui on mingi asi mida mulle ei meeldi teha siis see on graafiline disain. Ma olen elus teinud küll paar plakatit kuid ma tean et see pole asi, milles ma hea olen. Tegime seda umbes tunnikese mille jooksul kõik võimalikud programmid mu arvutis lolliks läksid, pluss pidi olema plakat nii hispaania kui ka vene keelne. Peale kahte tundi viskas mul kopa ette ja läksin ilusasse randa jalutama. Lõpuks tulid veel falikusse mingid suured muudatused kui meie flaiku oli juba pool-valmis. Igastahes, hommik oli vahelduva pilvisusega ja seda vist meile kõigile nagu hiljem teistelt kuulsin.

Siin on ikka nii ilus. Kohe meie kiriku juures on rand, mida mööda jalutada saab. Lihtsalt sõnad saavad otsa kui seda kirjeldama peab. Imeilusad majad (osad mitte nii ilusad aga need on ka lahedad), ilusad hispaanlased, meri, liiv, päike , linnud, soe ilm ...

Peale lõunat läksime kõik koos parki näidendit harjutama. Roosi kaotas eile oma telefoni ära. Ta telefon on küll üks paras lutsukivi kuid siiski tema jaoks väga kallis masin, kuna ta helistab iga õhtu oma emmele, et talle head ööd soovida (kas pole mitte maailma armsaim asi mida teha?!). Peale mõnda aega harjutamist tuli üks suvaline onu pargis meie juurde ja näitas mulle mingit telefoni, ma arvasin et ta küsib kella, et see telefonis õigeks panna. Selle peale haaras Roosi telefoni mehe käest ja ütles, et see on tema oma ... ja oligi. Maailma lambisem kuidas Jumal ikka hoolitseb. Lampi harjutame pargis näidendit kui suvaline mees tuleb ja annab Roosi telefoni talle tagasi !

Teine lahe asi mis täna juhtus - saime linnavalitsuselt loa pargis festivali korraldada. Nad ei olnud sellest küll väga vaimustuses olnud kuid kõik läheb alati nii nagu peab minema.

Õhtul harjutasime veel oma verivärske bändiga laule ja läksime siis linna peale flaiereid jagama. Õhtu lõpuks saime kõik ühe ranna juures uuesti kokku. Mingi aeg hakkas Beno laulma random sõnadega laulu, mis oli väga naljakas, kuniks asi võttis uue pöörde - üks Bulgaaria mees tuli tema juurde ja hakkas ise oma mingit laulu laulma ja tantsima, Beno laulis mehe kohta samal ajal erinevaid asju näiteks : "See mees karjub mulle kõvasti kõrva" või "Miks ta nii kõvasti laulab" ... igastahes oli see kõik lihtsalt väga naljakas. Mulle toodi samal ajal ette djembe, mida ma mängima hakkasin - lõpus oli see kõik justkui päris bänd. Beno mängis kitarri ja laulis, ma djembet, teised naersid niisama ja bulgaaria mees tantsis ja laulis oma laulukest. Peaks siinkohal mainima et kõik toimus õues, rannas ja samal ajal kui me mussi tegime Stefko magas meie selja taga samal pingil. 
Fun Fun Fun

Täna pakkus üks kohalik mees välja, et ta võib meile shoping tuuri teha. Ma usun et ta on siiani vist meie lemmik hispaanlane, nii armas temast. Kuulsime et siin pidi olema üks Euroopa suurimaid shopping centereid, eks me siis homme näe. Meil on iga päev 3h aega teha seda, mida ise tahake. Muidu on siin kõik meie eest planeeritud, kuid homne vaba aeg tuleb mega mõnus, juba ootan.


Siinkohal peaks veel igaks juhuks mainima, et Benol ei ole ühelgi siin olevatest tüdrukutest teemat, need pildid mis ma siia panen ja mis tunduvad justkui paarikeste pildid ... not true. 
Nüüd kui asjad on selgeks räägitud lähen magama. Homme peab jälle vara ülesse tõusma.

Heli ja Roosi juba magavad, peaks neist õppust võtma vara magama minemise osas.




Olge mõnusad ja nautige Eesti sajust ilma, meil ka õues sajab :)




Kodutänav

Vaade meie kodust







Rand meie kiriku lähedal

Merry Chistmas!!








Harjutasime pargis näidendit











No comments:

Post a Comment