Nov 16, 2012

Travel blog - last days in Spain

Reede õhtul algas festival ja samal hommikul käisime veel kohaliku kooli ees flaikusid jagamas. See oli omaette kogemus - neil said kõigil vist samal ajal tunnid läbi ja äkki hakkas väravast välja voorima meeletul hunnikul noori hispaanlasi. See oli üks esimesi kordi selle reisi ajal kui oli tunne, et midagi suurt toimub, kuidagi selline hea ja põnevust täis tunne oli sees.

Õhtune festival oli tore, kuid tehnika vedas mitmel korral alt. Meie "lava" oli purskaevu ääres ühes pargi otsas.

Laupäeva hommikul tegime lühikesema festivali kava ka hommiku poolikul. Peale seda läksime kõik koos kirikusse lõunat sööma. Selleks ajaks oli meiega liitunud ka Helina, kes ka reedel meiega hängis ja festivalil oli.

Neljapäeva õhtul rääkis Kirsu kellegist Helinast, kes pidavat Torreviejas elama. Tema FB kontot vaadates sain teada, et olin temaga ühes koolis käinud üsna mitu aastat, maailm on ikka nii kohutavalt väike.

Peale sööki läksime ujuma. Laupäeval üli pika aja päikseline ja üsna soe ilm ja me olime juba mitu päeva mõelnud, et peame Hispaanias olles kindlasti ujuma minema. Vesi oli ... külm. Võibolla Eesti mõttes mitte nii väga külm, kuid kõik hispaanlased olid üsna kindlad et me oleme kõik locko'd.

Õhtul oli jälle festival - seekord läks kõik palju paremini.

Reedel, samal ajal kui me kooli ees flaikusid jagasime, tegi mu kaamera imelikku häält ja viskas mingi errori ette. Tegin pilte edasi, kuid hiljem neid enam ei olnud. Kaamera ei salvestanud enam ühtegi tehtud pilti ära ja ülejäänud reisi ajal ei saanud enam sellega ühtegi pilti teha. Ise olin suht kindel, et asi on siiski kukkumisest ja kaameraga on midagi tõsist viga, kuid tänu sõbra abile sain teada, et mälukaart võib olla vana ja rikkis ning peale uue kaardi ostu oligi täna kõik korras.

Pühapäeval läksime peale hommikusööki, kuhu me jälle lootusetult hiljaks jäime, Alicantesse, mis oli meie kodu linnast umbes tunni aja sõidu kaugusel ja kust me lennuk läks. Alicantes käisime imekaunis kindluses suure mäe otsas. Sel hetkel oli mul maailma kahju, et kaamera ei töödanud, kuid õnneks saab mobiili piltidest ka aru kui kaunis seal oli.

Ma olen alati tahtnud osta KFC'st suure korvi täie kanatiibu, või vähemalt sealt seest süüa, täpselt nagu filmides. Alicantes läksimegi KFC'sse ja ostsime kamba peale suured korvitäied kana. See oli nii lahe kogemus, mitte küll maailma parim lõuna ever, kuid rohkem nagu dream came true.

Stefko, Beno, Raili ja Kirsu läksid ees Beno isa autoga lennujaama, nad pidid kiirustama kuna Johannesel oli vaja koosolekule tagasi jõuda. Meie teiste chikkide ja Kevini ja Matiga (hispaania räpparid, kes festivali ajaks Barcelonast tulid) läksime teise autoga neile järgi. Lootsin et ehk Stefko läheb meie autojuhiga koju kuid ta läks Johannesega ja ei saanudki talle tsau öelda. Päris kurb oli aga samas küll varsti näeb jälle. Osade sõpradega on nii, et isegi kui vahepeal mitu aastat ei näe on taaskohtumisel kõik ikka samasugune. Olen viimased päevad rohkem jälle Vessyga rääkinud, maailma armsaim bulgaaria tüdruk kellega me Bulgaaria misjoni tripil kohtusime ja hängisime ja me räägime ikka nagu oleks alles näinud. Tegelikult nägime viimati teinetesit üle kahe aasta tagasi. Loodan et varsti näeb neid kõiki jälle!

Alicantest läksime lennukiga Bergamo'sse, kuhu minnes Kristi pidi maksma 50 euri, kuna ta kohver oli liiga suur ja ei mahtunud Ryani mõõtudesse ära. Bergamosse jõudsime üheksa ajal õhtul ning meie lennuk Riiga läks hommikul seitsme ajal. Sestap otsustasimegi osta bussipiletid (edasi-tagasi 9 euri inimene) ja sõita mõneks tunniks Milanosse. Telefonipildid äisest Milanost tulevad järgmises postituses.

Kui keegi tahab kunagi minna üsna odavalt soojale maale puhkama, siis kindlasti soovitaksin minna Ryaniga Hispaaniasse. Meie piletid olid : Tallinn-Oslo Oslo-Alicante ja tagasi tulles : Alicante-Bergamo Bergamo-Riiga ja Riiast bussiga Tallinna. Kokku läks mul kõik see trantsport 170 euri kuid me ostsime piletid üsna vähe aega enne minekut ja usun et õigel ajal ostes saaks kindlasti mõnusalt odavamalt need kätte.

Torrevjeha on väga armas linn - see on Tallinnast suurem kui Eesti mõistes võib teda võrrelda Keilaga. Alicante on suurem linn ning kui puhkama minna siis Alicante on kindlasti ilus koht, kuhu minna. Ehk olla osa ajast Alicantes ja samas külastada ka Torrevjehat, kus on ilusad rannas on mõnusad pargid, kus kanad ja kõiksugu muud loomad ringi timmivad.

Mina igastahes juba igatsen Hispaaniat ja vasrti näete uduseid pilte öisest Milaanost ka :)!

Ja siis läkski kaamera katki ja edasi ainult telefoni pildid :(