Jan 23, 2012

One day our present becomes our past and our past will affect our future

Heiheii! Sess on läbi ja võib öelda, et minu esimene poolaasta ülikoolis on möödunud edukalt ja väga põnevalt. Nädalavahetusel olin Tartus, sealt ka pildid. Reedel lähme sõbrannaga Londonisse, nii et kui keegi teab mõnda lahedat kohta, mida kindlasti külastama peaks või mõnda cooli kaltsukat, siis kõik soovitused on väga oodatud!
Täna koju kõndides hakkasin mõtlema, et aja jooksul on mu blogi postituste sisu palju muutunud. Blogi lõin ma arvates, et hakkan siia lehele postitama ainult asju, mis on seotud minu tehtud/disainitud moega -shoodid, nende tulemused, moeshowd, vb natuke telgitaguste juttu jne. Ajaga aga olen siia hakanud igasuguseid erinevaid asju postitama- see on saanud kind of lifestyle blogiks. Mida sina ootad sellelt blogilt? Miks sa üldse seda loed/vaatad ja mis muudatusi sa siin läbi viiks ning ehk milliseid postitusi siit loodad leida?

Heiii! One semester at the university is happily over and I can say that it was really fun and interesting. At weekend I was in Tartu (2nd largest city in Estonia) and the pictures are also taken in there. We'r going to London on Friday so if u know some cool place to go or where to shop in there then I'll be more than happy about it!
While walking home today I started thinking about my blog. When I first started it I was sure that I'm going to post here things about my fashion - my designed/made things, pictures from the photoshoots and the results of them, the stories from fashion show edc. Besides fashion I love to travel and I really love taking photos so overall this blog looks more like a lifestyle blog. What are you looking for from this blog? Why do u read it and what would you change about it? It would be especially interesting for me to hear some opinions from the poeple who are not from Estonia. Any reccomendations are very welcome  .] 





3 comments:

  1. Tsauks :)
    Mida sina ootad sellelt blogilt? - Mina erilist midagi ei oota, aga võiksid lisada pilte oma disainitud riietest jne
    Miks sa üldse seda loed/vaatad ja mis muudatusi sa siin läbi viiks ning ehk milliseid postitusi siit loodad leida? - Loen/vaatan sest see on hüüberpõnev blogi. Ma ei muudaks midagi, aga nagu ma eelnevalt ütlesin, et võiksid lisada pilte oma riietest, mis sa ise oled õmmelnud jn:)
    EDU SULLEE !!
    kribuolen@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. Mulle meeldib väga, et see on natuke rohkem lifestyle blogiks muutunud. Seda on samuti väga vahva lugeda. Samuti ootan ma alti neid postitusi, kus oled oma kooli ajakirja kirjutanud. :)

    Karolin S
    91karolin@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Ma ütleks, et sul igatpidi ülivinge blogi, ja huvitav on lugeda ka sinu elu ja tegemiste kohta, aga eriti lahedad on sinu riide pildid ja photoshootid. Ja üldse, sinu kleidikesed on megamõnusad :)
    Ja sinu pildid reisidest ja käimistest on nii mõnusad, hoopis teistsuguse nurga alt, aga see teenki nad eriliseks :)

    ReplyDelete