Jan 30, 2012

London day 2

Teine päev...


Plaanis oli ärgata pool 9 , kuna hommikusööki sai kuni üheksani. Panin isegi äratuskella ja puha kuid nagu ikka ... ärkasin kell 12. Hillsong party'l soovitas Matimba minna Notting Hilli, kus pidi olema suur kirbukas. Jõudsime ekseldes ühele väiksele tänavale, kus tundus väike kirbukas toimuvad. Olime kindlad, et see pole küll see, mida ta silmas pidas kuid tsekkisime siiski üle. Paarsada meetrit kitsa tänava kirbukat sai läbi ja jõudsime väiksele platsile, mis oli samuti kauplejaid täis. Veidi veel ringi liikudes avastasime, et olime siiski õiges kohas. Tegelikult ei saa seda asja, mida me külastasime üldsegi kirbukaks kutsuda, see oli kui suur turg, mis ühel päeval nädalas kokku pannakse. Ja kui ma räägin turust, siis ma ei mõtle siinkohal nõmme turgu, vaid tervet Nõmmet. See market oli niiiiii suur, et me ei jõudnud kõike seda läbi käiia. Igas järgnevad putkas müügi aina ilusamaid ja odavamaid sõrmuseid. Palju leidus ka kõiksugu vintage stuffi ja ka mitmed noored kunstnikud olid tulnud oma loomingut müüma. Ma otsin kokku vist kuskil 5 sõrmust pluss muud kama. Kui keegi kunagi peaks Londonisse sattuma laupäeval, siis kindlasti soovitan minna!

Me hostel asub ülihea koha peal - 15 jala Oxford street'ilt. Seega peale kirbukat suundusime pea shoping-street'ile, kus ma jõudsin ainult ühes poes enne sulgemist käiia, seal oli lihtsalt NIII palju asju. See pood oli Primark.

Woww, mul lihtsalt tõesti pole mingit paremat sõna selle poe jaoks. Ma polnud kunagi varem Primark'is käinud ja juba esimesel minutil oli aru saada, et selles poes on kõik teistmoodi :D Kui ma nt Eestis shoppan (enamasti ainult kaltsukates) siis shoppamine on kui mõnus ajaviide, tegevus, mida ma naudin. Tuulan rahulikult kõik riided läbi jne.

Esiteks oli see pood HUGE ja kõik kohad oli meeleheitel inimesi täis. Jäi selline tunne, et nende päeva eesmärk on omale osta võimalikult palju igasuguseid riided ja selle nimel kõik teised pikali joosta ja eemale trügida. Põrandad olid maha visatud riideid täis ja vaesed töötajad jooksid muudkui ringi ja üritasid kaoses korda luua, kuid iga tagasipandud riideeseme eest lendas samal aja 5 tk kuskil nurgas maha. Töötajatest hakkas tõesti selles poes kahju. Aga pood ise oli superawesome ja täis ilusaid ja suhteliselt odavaid riided, aksessuaare. Seal võis peaaegu kõike leida. Ostsime Hele-Maiga omale igast põnevat kama kokku.


Homme Hillsong'i ... olge mõnusad!















Primark  - 1/16 of the shoes they have in there 

Primark
Notting Hill




No comments:

Post a Comment