Aug 13, 2011

There's a light at the end of this tunnel for you


Kolmapäeva õhtul rongiga sõites helistas mulle sõbranna sõber, kellel on sõbranna nime alla kuidagi minu nr pandud ja küsis, et ega ma ei tea ühtegi modelli, kes tahaks järgmisel päeval pildistamisel osaleda. Uurisin natuke maad ja sain Seidi nõusse. Hiljem küsisin siis, et mis shoot tuleb ja tuli välja, et tegemist on Maanteeameti "kanna kiivrit" kampaaniapildisatmisega ja tehtud pildid lähvad plakatiteks ja vihikute peale ja kuhu veel iganes. Sellest tulenevalt tekkis ka mul mõte, et võiks Seidile stiili teha ja seda ma ka tegin, jeii :]

Seidi kandis kiivrishoodil : 
Seidi was wearing :


                                                                       dress / AP

                                                                   jacket / H&M

                                                                  belt / thrift store

                                                              shoes - from Finland























2 comments: