Aug 13, 2011

The Earth is Yours

Tavaliselt, lugedes teiste blogidest kuidas inimesed vabandavad ette ja taha, et nad pole pikka aega midagi uut postitanud siis... ma ei saand kunagi sellest aru. Mis siis ikka, polnud aega midagi uut kirjutada. Aga nüüd, kui mul endal on umbes kahe- nädalane vahe sisse jäänud, siis ma hakkan neist aru saama- ikka jube piinlik on küll.
Selle pika aja jooksul on nii palju lahedaid asju mu elus juhtunud, nt, olen käinud mitu korda Tartus, toimus maailma lahedaim noortelaager , selle aftekas ja üks lahe ja samas üüberlamp asi juhtus neljapäeval. Õigemini sai kõik alguse kolmapäeva õhtul, kui ma Tartust Tallinna sõitsin... aga sellest juba järgmises postituses :)
Lähiajal ilmuvad siia kindlalt mitmed postitused selle kahe nädala kohta koos mitmete piltidega :]



Eile toimus meil Oleviste noortelaagri aftekas/noortekas ja see oli nii lahe. Sama lahe, kui laager ise. Tommi oli kokku pannud pea pooletunnise video laagrist ning lisaks toimus veel ülistus, piknik Oleviste hoovis, mis oli eriti lahe, kuna enne pole vähemalt minu teada sellist asja olnud. Oleviste kirik on vanaaegne kivihoone, mida turistid käivad pildistamas. Mingis mõttes on see Tallinna vaatamisväärsus ja see on üpriski naljakas, kui reedeti noortekale tulles vaatan, kuidas kõik turistid eriti vaikselt sosistades omavahel suhtlevad teades, mis möllu me seal teinud oleme ja ka edasi teeme. 
Igastahes siin on teile mõningad pildid eilsest õhtust. Järgmine noortekas toimub juba 19ndal augustil kell 18.30 Oleviste kirikus. Kirik pole üldse nii igav koht, kui te ehk avate :]




Sorry I haven't been blogging for a while now but I'm trying to make it up for u guys. These last two weeks have been crazy in the best way. U'll hear about them soon :)
Here are pictures from yesterday, when took place our youth group/ youth camp afterparty.
























No comments:

Post a Comment