Jun 16, 2011

Graduation dress

Kaks päeva veel ja siis jõuab kätte see kaua oodatud päev, mil 12 aastat kooliteed saab lõpuks omati ametlikult läbi. See on tegelikult täiesti uskumatu, kui kiiresti aeg läheb aga samas ma olen nii põnevil tuleviku osas. Mult on küsitud, mida ma kavatsen edasi teha. Ma ütlen täiesti ausat, et mul pole õrna aimugi, ma tõesti ei tea. Alguses plaanisin minna USA'sse lapsehoidjaks aastaks ajaks aga ma ei ole omale veel peret leidnud. Siis leidsin omale EBS'ist ideaalse eriala- loovmajandus, mis põhimõtteliselt ühendab minu kaks kirge- äri ja mood. Siis ma mõtlesin, et nalja pärast prooviks EKA'sse ka. 29ndal on vestlus, kuhu peab kaasa võtma enda tehtud maale ja joonistusi. Ütlen ausalt, et ma sakin sellises ajas nagu joonistamine totaalselt. Hetkel olen valmis teinud ühe tüdruku "portree" aga see ei näe eriti inimene moodi välja :D
Siis üks variant on veel õhus- minna USA'sse Youth With a Missioniga aga ma pole selle kohta veel jõudnud uurida inforatsiooni. Ma olen öelnud Jumalale sada korda, et ma tahan käia tema tahtmises ja teha seda, mis Temal on minu jaoks planeeritud ja seda ainult ühe põhjusel- Jumala teed on meie omadest suuremad ning tema teab täpselt, mis on meile parim.
Ta tahab täita meie unistused, kuna tema on ju need meie sisse pannud. Elu koos Jumala on lihtsalt üliawesome ja kui ma ütlen Talle, et tahan teha tema tahtmist, siis ma tean, et see on parim võimalik variant.
Aga hetkel ma lihtsalt proovin aru saada, mis see õige asi oleks :)


18. juunil on juba lõpetamine. Ma teen ise omale kleidi selleks puhuks. Tavaliselt ma endale ei õmble, aga lõpukleit peab ju eriline olema. Siin on üks minu kritseldatud kavand kleidist, mida laupäeval kanda kavatsen ning ka sneeky peeky kangast.



Translation : I'm finishing gymnasium this Saturday and I'm making my own graduation dress. I'm not sure what I'm going to do after finishing school. For two years I have thought that I'm going to USA to be an au pair for a year but I have't found a family yet. Any ways, I have my trust in God and I know that his love never fails!











No comments:

Post a Comment