Jun 25, 2011

Busy life

Viimastel nädalatel on nii palju juhtunud, et pole isegi olnud aega õieti välja magada. Näiteks käisin Oleviste koguduse lastelaagris, kus ma olin rühmajuht ning samuti tegin seal ka lastele moeõpikoda(tuleb eraldi postitus).Jaanipäeva veetsin koos oma kallite sõpradega Porkunis- see oli mul senini parim jaanipäev. Siis homme lähen Vineyardi noortelaagrisse ja siis saabki juba varsti esimene suvekuu läbi.
 Hetkel üritan ennast joonistama vedada, kuna 29ndal on mul Kunstiakadeemia vestlus ning seal peab ka näitama oma maale ja joonistusi, mida mul veel ei ole. Kui aus olla, siis ma ei usu, et ma sinna sisse saan, kuna mu joonistusoskus on üli puudulik aga ma teen selle läbi kogemuse pärast ja ma usun, et see tuleb fun.





                        Eelmisel nädalal filmiti Tallinnas noortelühifilmi "usk". Sain ühes stseenis kohvitajat mängida :) 

No comments:

Post a Comment