Jun 18, 2011

Finally , it's over!

Yeiiii, lõpuks ometi on need 12 aastat koolikama läbi. Eile õhtul sadas padukat aga Jumal on awesome ning täna oli päike väljas ja ilm oli ülimõnus. Lõpetamisel kandsin siis oma tehtud kleiti, mille emme mulle veel täna hommikul selga aitas õmmelda. Eile õhtul ei olnud mul veel kingi, kuna avastasin, et need kingad mis alguses plaanisin panna ei sobinud siiski kleidiga. Lõpuks võtsin Berliinist ostetud leopardimustrilised kingad ja värvisin need lihtsalt valgeks. Sonksiga oli ka hull jama, kiireks läks. Kool asub mul Nõmmel ja ma hakkasin 15 minta enne aktuse algust kesklinnast tulema. Loomulikult oli linnas mingisugune autode ronkkäik, mis kiirust veelgi pidurdas aga õnneks jõudsin siiski teistega samal ajal saali minna:)

Ma sain hästi palju ilusaid lilli, thank u all kes vaevusid kohale tulema:)! Te olete kõik hästi armsad mulle!



Had my gymnasium graduation today. It was raining yesterday but God is awesome and todays weather was just really good! I made my dress myself, finished it today morning :)











Trol faces :D

No comments:

Post a Comment