Feb 27, 2016

Väike kodutu laps



_____________



VÄIKE KODUTU LAPS - ehk siis lugu sellest kuidas ma 

lõpuks omale päris oma kodu leidsin, või siis päris oma toa ... okei, see on mul voodikoht jagatud toas ja pool osa riidekapist but the idea remains.




______________






Peale eelmist postitust sain päris mitu murelikku ja nõu andvat kirja Melbournes elamise leidmise

 kohta ja olen teile väga tänulik, nii armas et üritasite aidata.

Selleks ajaks kui selle postituse avaldasin olin just sisse kolinud oma suuretõenäsusega koju järgmiseks pooleks aastaks aga blogi oli omadega natuke ajast maas.




__________________




Once upon a time ... või kuidas iganes need ilusa lõpuga lood algavad.

Tulin siia Austraaliasse ja mul polnud õrna aimugi kus ma elama hakkan ega ka ööbin paar päeva enne siia tulekut aga see oli okei, sest ma olen seda nalja ka enne NY's teinud, lausa kaks korda. 


____


Seekord aga ei läinud asjad nii smoothilt nagu oleks oodanud


____










____


Väike ilus Melbourne linnavaatega pilt teile siia vahepeale


____





Igatahes - pikk jutt lühikeseks, mina tulin siia meist kolmest kõige esimesena - mõttega et leian meile selleks ajaks kui teised tulevad kõigile elamise. Seda ei juhtunud ja tuli hoopis maailma suurim koduigatsus korduvalt peale.



_




Mõni päev enne Natalia tulekut rääkisin Dashaga et meile kolmele koha leidmine on


MISSION IMPOSSIBLE 


ja hakkasin otsima erinevate portaalide kaudu ainult endale tuba, mida saaks 

suvakatega jagada või siis tuba korteris, kus elab teistes tubades veel teisi inimesi sest iga variant tundus parem kui pargi pingil ööbimine. See kusjuures on 

siin üli populaarne (mitte pargi pingil magamine #duud , kuigi siin on üli kahjuks tänavatel palju kodutuid küll), neil on lausa eraldi veebileht olemas, kust saab vaadata renditavaid tubasid või 

jagatud tubasid










____



Pika jutu vahepeale (lubasin et tuleb lühike aga no võta sa näpust) teile pildikesed Brighton beachist, mis on üks armsamaid randu kus olen käinud ja seda just nende imetoredate majakeste pärast kus vahel Dasha ja Chevil (kes tuleb augustis Eestisse Monashi ülikooli poolt vahetusõpilaseks #WuupWuup) ennast varjus peidavad.

Nimelt terve rand on täis erinevaid kirjuid väikseid majakesi mis kuuluvad kellegile või mida saab päevaks rentida, nende sees magada ei tohi. Kindlasti leidub palju #REBELKIDSE kes seda siiski teevad again and again and again 



__


NBNB!! Kui sul on parasjagu vaja midagi ilusat vaadata siis tseki mu lemmiklaulu -

_____





____


____








___


___








_______



Ja siis vahepeal oli ikka maailma suurim kurbus juba peal, ma ei saanud aru mida junni ma pidin ronima siia teisele poole maailma otsa nii kaugele oma sõpradest ja kallitest inimestest. Mul ei ole tavaliselt inimeste igatsust peal olnud välismaal elades (Ainult oma väikest kutsukest olen alati igatsenud) aga seekord lihtsalt oli kuidagi eriti jube raske olla nii eemal kõigist.


___   _   ___


Ja no loomulikult on eriti raske olla eemal oma kallist peiksist. 

Me hakkasime käima umbes täpselt üks kuu enne kui ma siia tulin ja kui ma tegin otsuse siia tulla siis me olime küll sõbrad juba pikka aega olnud aga polnud vähimatki plaani käima hakata ( vähemalt mul sel hetkel ). Võibolla see info annab natuke back storit, kui oleks teadnud et leian oma elu armastuse oma enda nina alt siis poleks arvatavasti seda otsust teinud et pooleks aastaks minema minna. 



_________________



Nojah, lennupiletid on ostetud suve keskpaigaks tagasi ja vahetada ei saa (jeps, juba uurisin kas saaks varasemaks) nii et ei olnud midagi parata. ÕNNNEKS varsti tuli Natalia ja siis juba varsti tuli ka Dasha lõpuks Melbourne ja ma polnud enam siin üksi.

Nii super hea tunne oli neid kahte siin, minuga samas linnas näha ja kallistada. Mis sest et kodu ikka olnud oli ikka kuidagi palju kindlam tunne (natuke, mitte liiga palju aga seegi midagi)



________


#KOHVIONELU

_______







___________



Terve selle aja elasin ma vahepeal maailma kõige armsama pere juures.


Pidin alguses nende juures olema esimesed kolm ööd, selle aja jooksul nad nägid et ma ei saa nii kiiretsi oma kodu ja lõpuks olin nende juures kokku umbes 10 päeva. See on ikka jube pikk aeg lasta kellelgi suvalisel võhivõõral enda juures elada - ikka JUBE PIKK aeg tõesti.

Ma olen nii väga tänulik neile selle külalislahkuse eest ja armastuse eest mis nad minu vastu osutasid, ilma nendeta austalt ma ei tea mis ma oleks teinud. 


____



Ma olin vahepeal juba valmis selleks et võtan oma kohvrid ja lähen kuskile pargi pingi alla magama, see oli päris õudne tunne kui aus olla.


_____




Ma teadsin et see armas pere ei viska mind välja tänavale never aga teate seda tunnet kui olete kellegi külalislahkust ära kasutanud ja nii jube halb tunne on.



Aga õnneks nad ise pakkusid et saan olla nende juures veel oma koju sissekolimiseni mis oli maailma suurim kergendus.












_________




JA SIIS JA SIIS!!!


(BLOOPER ALERT - happy ending on the way)



_______





Peale meie esimest koolipäeva, mis põhimõtteliselt oli väga mõtetu sissejuhatus hakkasime kõik koos kodu otsima ja leidsime paar varianti mida juba smala õhtul vaatama läksime.


PEALE ohtrate selfide tegemist ja kurvastamist ja igatsemist LÕPUKS LÕPUKS appikene LÕPUUUUKS leidsime ühe toa mida Natalia oli nõus minuga jagama.



no niiii toree!!!


________











______




#TUMBLR #STREETS #OF #MELBOURNE



______








___________






______



Esimene sissekolimise päev oli üsna kurb, tuba on Eesti mõistes üsna rääbakas, vähemalt alguses tundus, lage ja must igalt poolt.


Sai siis väike kurbuse hetk peetud ja hakkasin kohvreid lahti pakkima. Võtsin oma miljon pilti kodust kaasa ja mõni päev hiljem pügas naaber casually oma palmipuud ja võtsin omale koduloomaks ka ühe oksa.



_____


Siin see siis ongi, minu väike armas toapool koos umbes miljoni pildiga mis kaasa võtsin ja siit leidsin (suur osa ilusaid pilte on Colour Sisterhoodi konverentsi kutse pildid, IMEILUSAD) ja pluss minu väike palmipuu mille naabri prügikastist (basically) rotti lasin. 

____


____







___
___






____



Killuke kodumaa head kraami on ka kaasas - EVERYTHING MANGO yes please


___







_






____

_



Praeguseks on juba elu umbes mitu mitu korda ilusam ja vaikselt hakkab siin kool ka pihta. 


Vahepeal on juhtunud mitu väga lahedat asja millest kirjutan kindlasti tagantjärgi.



__


Väike sniik peek :


*Kuidas ma oma esimesel nädalal pulma crashisin ja pilte sain teha

*Kuidas ma oma teisel siinoldud nädalal pulma pildistasin esimese fotograafina full day

*Kuidas ma kohtasin kontvõõrate pulma pildistades austraalast kes on sõber minu ühe Tallinnas elava eestlasest tuttavaga


___


ÜHESÕNAGA - palju pulma juttu ja see on alles algus!









_____   CHEERS    _____






















No comments:

Post a Comment