Feb 19, 2016

Üritan ka hipsterite sisse sulanduda





________ _ __________




Kuna ma siin vaikselt üritan ikka ka moest huvitatud inimese moodi välja näha siis outfiti postitused on praegu ja ka tulevikus paratamatu parajalt edeva inimese elu osa.

Kusjuures just täna rääkisin Dashaga (minu kursaõde Tallinnast, kes on ise valgevenelane aga eestlasega abielus ja on see pool aastat koos minuga siin vahetusõpilane) peale seda kui käisime pildistamas, et ma olen ise kaamera ees üsna vaba. 

Tihtipeale kui käin sõbrannadega pildistamas või niisama tuttavatega annan neile kaamera näppu ja ütlen et tee minust ka plz pilti. Eriti kui olen mõnes lahedas lokatsioonis. Eks aastate pikkune selfitamine on ennast vaikselt ära tasunud ja oma paremad küljed ja nurgad on teada selle aja peale. 



_____________ - _____________











____________________



Location - downtown Melbourne


___________


______



first things first / sokid - Nike


kübar - H&M


jalanõud - Michale Kors


seljakott - MÄRSS


pluus - lasin õelt rotti


traksikad - ühest maailma parimast NYC kaltsukat



______


___________


____________________


















___



__



__



___


___



AGA  ----  aga alati on outfiti piltide hulgas ka hulganisti lollitamise pilte #MustBe #CheckList


____


__


___




_






__



__




_



___




Cheers!




_



_




No comments:

Post a Comment