Feb 22, 2016

Tere, ma olen eestlane





_________________





Korteri otsingud on siin arvatumast keerulisemad. Ma tulin siia nädal enne kui Natalia (sama programmiga vahetusõpilane Lätist) ja poolteist nädalat enne kui Dasha ( kursaõde Tallinnast ) ja targa peaga hakkasin siis meile kolmele kõigile kodu otsima.


No ei ole väga kerge tegevus. Siin on selline leht nagu flatmates, kus saab otsida omale tuba mida renditakse kuskil korteris või shared-majas. See võimalus et me saaks hea asukohaga ja hea hinnaga kolmetoalise korteri ... no ütleme nii et praeguseks hetkeks olen ma aru saanud et selline asi 99% ei toimi ära.



Siinkohal jällegist tahaks nii väga tänada maailma armsaimat perekonda, kes mind enda juures nii kaua lubas elada !!!! 


Lihtsalt uskumatu kui armsad mõned inimesed võivad olla ka täiesti suvaliste, neile tundmatute inimeste vastu.



________ 








__________



See päev kui Natalia jõudis meie ilusasse kodulinna


___________




Sõitsin jällegist oma ilusa rula slash longboardiga ringi. 

MUIDEKS peab ikkagi uuesti mainima et Melbourne on ikka üks ideaalne linn neljarattalise sõbra jaoks. Siin on igal pool eraldi jalgratta rajad kus saab ilusti kimada ja parempoolse (no oli neil vaja see nii keeruliseks ajada, tehku kohe nii nagu õigesti asjad käivad - rool ILMSELGELT vasakul pool) liiklusega kohaneda.









________________



Nojah, nagu mainitud siis sõitsin rulaga suvalises suunas kuna Natalial läks veel oma toimetustega aega. 



_____

ÜHTÄKKI

_____



Äkki näen teiselpool tänavat ühte tuttavat logo. 

See logo oli TOMS. Kes ei tea midagi Tomsidest siis pliis pliis googeldate, see on nii väärt kraam ja ilus ja hipster ja Tumblr ja ühesõnaga kõik head asjad ühes. 

Mõtlesin et no kui juba aega on siis peab läbi hüppama. 


Astun siis poodi sisse, ühtegi inimest poes ei näe. 

Vaatan siis natuke jalanõusid kuniks äkki tuleb ka müüa kuskilt tagant laost välja. Midagi ma küsisin ta käest ... ütlesin vist tere ... ja ühtäkki ma sain aru et ta aktsent on lihtsalt nii väga tuttav. No ei saanud kohe aru kust ma seda enne kuulnud olen aga jube tuttav oli.


Küsisin siis et kust ta pärit on - see random tüdruk randoomselt leitud poes keset random suurt Austraalia linna ja hiljem selgus et ka ainuke ametlik TOMS'i pood terve Austraalia peale.


Mis sa arvad kust ta pärit oli?


Mkmm, mitte päris Eestist aga SOOOMEST!



NO HALLOOOO!


Uskumatu kui väike see maailm ikka on, lihtsalt ULME ma ütleks selle peale.



___________








____________


Tõele au andeks jah, ma ostsin omale sel hetkel seal poes esimesed TOMS'id, mis olid tegelikult hoopiski meeste mudel aga no heii, mis teha kui lemmikvärv on must ja naiste jalanõud on kõik värvilised ja lillelised.


____________










__________


TEINE tore eestlaseks olemise kogemus


__________



Kohe kui alustasin kodu otsingutega, leidsin sellise toreda kommuuni nagu Eestlased Melboures.

See on ikka ULME kui palju eestlasi mööda Austraaliat ringi liigud, lihtsalt puhas ULME.

Sealt kaudu võttis minuga ühendust üks tüdruk nimega Mari-Liis. Tuli välja et meil on mitu ühist tuttavat kodumaal ja noorena on ta käinud samades lastelaagrites kus midagi.


Kirjutasime siis natuke maast ja ilmast ja otsutsasime et võiks juba samal päeval kohvi võtta ja pikemalt chattida. 


________



Praeguseks olen ma Mari-Liisiga juba mitu korda kokku saanud ja mul on nii hea meel et teda kohtasin. Tõeliselt tore tüdruk ja ka suur julgustus sest kui aus olla siis on siin algus ikka päris keeruline olnud.



_______________








_________


Mari-Liisi kohvi rääkis parasjagu hea nalja kui pilti tegin 



_________










__________  





Kõige raskemaks teebki vist asja see et minu parim inimene (peiks ikka peiks, kes siis muu) on teiselpool maakera ja mul läheb veel pool aastat aega enne kui teda kallistada saan.

Kool pole veel alanud, töökohta pole veel otsinud kuna elukoha otsimine võtab enamus ajast. Elukohta on üsna võimatu meile kõigile kolmele leida. 


Ühesõnaga täitsa keeruline eluke hetke, samas on siin ka nii palju head ja uut ja põnevat.




________










________




Üks max nunnukas inimene hetkel kes teeb tuju heaks on Chloe, kes on kuue aastane nunnukas selle pere laps kus olen kodu otsides ööbinud.




______








______________



Ühes eelmises postituses rääkisin teile trolli lina majast - here it is. Kujutan ... või siis ausalt öeldes ei kujuta, sellist asja näiteks kuskil keset Raekoja platsi, no näteks Õpetajate maja katusel. Njommi!



______________








The end! 


Cheers! 

No comments:

Post a Comment