Feb 18, 2016

Huhh, palav on




_________


Alustasin oma trippi 7nda veebruari keskpäeval ja jõudsin Melbourni 9ndal veebruari tund peale südaööd.


Melbourne on eesti ajast +9 tundi



_________



Üks esimestest asjadest mida oma esimesel hommikul uues kodulinnas kuulsin oli jutt mingisuguse Miki kaardi kohta. Väga kummaline nimi ja ma polnud päris kindel mis nad selle all mõtlevad.

Mõned minutid rohkem ärkveloleku aega ja sain aru et Melbourne ühistranspordi kaardi nimi on Myki , mis ausalt on lihtsalt üks armsamaid nimesid, mida ühistranspordikaardile panna. 


Kõlab rohkem nagu kassi või koera hellitusnimi aga päris lõbus on kuulda kuidas terve linn kõik seda nime pidevalt kasutavad.







_______



Minu esimene kogemus Melbourne linnas



_______




Kui ma täiesti aus olen, siis ma tulin siia reisile täiesti null ootustega. Kui nüüd veel ausam olla, siis kuu aega enne tulekut ei suutnud üldse väga palju kasulikke asju teha ja sellega seoses oli ka reisiks ettevalmistus üsna nullilähedane.


________




FunFact : esimese poena Melbourenes külastasin ühte maa-alust random "kõige poodi". Ostlemine oli edukas, kuna sain omale kaks euroopa-Austraalia adapterit. Ilma iPhone akuta on ikka nukker elu, millegiga peab ju selfisid ka tegema ja google mapsist järge pidama kus maailma otsas arasjagu oled.







___________



Sain juba enne siia tulekut teada (no näed siis, midagi ikkagi teadsin Melbourne kohta), et inimesed selles linnas on hullud kohvi järgi ja kogu kohvi kultuur on siin väga arenenud. 

Kui aus olla siis kõige parem kohvi mis ma senimaani saanud olen on 7Elevenist, mis basically on nagu R-Kiosk. Võibolla on probleem selles, et ma joon pigem piima kohviga kui kohvi piimaga ja Latte on alati the way to go minu jaoks.


___________



Teine kogemus Melbournega, lisaks kahtlasele hiina poele kus ma ehk liiga kaua aega veetsin, oli mul seoses selle linna arhidektuuriga. Erinevad majad jäid mulle juba rongis silma ja need tõesti on äärmiselt huvitavad.


Mu isiklik lemmik maja on selline mitte liiga kõrge, sirge katusega pontsakas maja mille katuse ääred on kaetud erkrohelise mögaga. See näeb otses mõttes välja nagu trolli ninakollid oleks maja natusele kokku kogutud ja nüüd on kõigil võimalus seda imetleda.

Kuulsin kuulujutte et see maja on ülikooli hoone, aga kes neid külajutte ikka uskuda võib.



_____________







_____________



Naine kelle juures ma ööbin hetkel on pulmakleidi disainer.


Huhhhhh, ütleme nii et see ülemine tuba on täis kulda. Absoluutselt väga väga ilusad Tumblr kleidid ja need valmivad nagu seened peale vihma. Tal käivad abiks veel lisaks temale kaks õmblejat ja pulmakleidi tellimusi tuleb samuti nagu taevast. Pole ka ime, ainuüksi selle random pildi järgi saab aru et tegemist on kulda väärt disainiga



____________










_____________



Leidsin rongist ajalehe, mängisin et olen kultuuri ja majandushuviline (tegelikult tegin ilmselgelt selfiet)



______










_____________



Selle üle et rula kohale jõudis on mul eriti eriti hea meel.


Sain seda juba teisel päeval katsetada mööda StKilda Beachi, mis on Melbournes üks populaarsemaid asukohti elamiseks. Rand, palmipuud, päike - mida üks eesti talvest tulev inimene veel ihata võib



_____________









_______

________________




Kolmandal päeval arvasin et on jube hea idee korraks rannas kodu otsimise vahepeal natuke puhata. Mu ärapõlenud keha laidab selle idee tagantjärgi maha 




_______________

________




No comments:

Post a Comment