Jul 1, 2012

Not expected last days - Estonian trip


Kolmapäeva hommikul ärkasime ülesse hoopis teiste plaanidega, mis meil selle reisi jaoks algselt olid. Kuna meie Saaremaa tripp oleks jäänud vaid paari päevaseks, siis otsustasime selle lükata tulevikku, kui meil on rohkem aega sellel imeilusal saarel aega veeta koos heade saaresõpradega. 
Kuna meil oli aga planeeritud paar päeva veel koos trippida ja aega veeta, siis otsustasime tulla hoopiski Tallinnasse. Sinna jõudes oli esimene peatus Oll (Oleviste kirik), kus filmisime noortelaagri videoklippe.. õigemini mõtlesime, et filmime neid - filmimiseni me kunagi ei jõudnudki. Peale seda tuli loomulikult kohustuslik jalka.
Neljapäev oli fun - kaltsukatuur, Vapiano, palju trammisõitu ja õhtune lõke. Kui kell sai üle südaöö ja jalka oli juba läbi, otsustasime minna sõbra ukse taha, sünnipäevaks õnne soovima. Sinna jõudes laulsime kõvasti ... ilmselt me ei meeldi enam ta naabritele ... kell oli üle ühe. Majast seest leidsime stuudio- muusika stuudio, keldrikorrusel. Ma ise küll ühtegi pilli ei mängi, aga see ruum oli kuidagi eriti mõnus ja intspireeriv. 
Reede hommikul oli mu isa sünnipäev ja Tartu tüübid ööbisid minu pool. Meil on peres traditsioon, et alati laulame sünnipäevalapse ülesse ja peale seda ootab teda all kaetud sünnipäevalaud. Sellel korral polnud mu vend ega õde kodus - selle asemel olid meil aga kolm külalist. Tõusime siis hommikul megavara ülesse ja läksime kõik koos issit ülesse laulma .. Eesti hümniga - funfunfun :)

Kuna hommiku party oli nii vara läksime peale seda kõik uuesti magama - vähemalt nii ma arvasin. Tegelikult läksin vist ma üksi uuesti magama ja kui ma kell pool kaks uuesti ülesse tõusin oli maja tühi ja sõbrad olid ära läinud- nad ei tahtnud mind äratada- nad on mul ikka nii armsad.    



















After Tartu we decided to go to Tallinn - where I live. We had fun two days and on Friday we got to wake up my dad in the morning with my friends- it was his birthday. After that I went back to sleep and when I woke up my friends were gone - they didn't want to wake me up - I'm super blessed to have friends like them.  

No comments:

Post a Comment