Jul 11, 2012

Noblesseri vintage- ja disainiturg



Läksin eile peale tööd kangajahile, et juba laupäeval toimuvale Noblesseri vintage- ja disainiturule lisaasju teha ja veidi peale keskööd saigi valmis üks seelik ja kleit. Loodan, et tänane öö tuleb ka produktiivne :)
Juba neljapäeval teeme Oliveriga müügile minevatest asjadest shooti - olen väga põnevil selle korra modelli pärast, kes minu arvates jõuab veel modellinduses väga kaugele.

Laupäeval ja Pühapäeval tulge kõik Noblesseri vintage- ja disainiturule Noblesseri sadamas. Lisaks minule võite kohapealt leida veel mitmete teiste disainerite loomungut pluss esindatud on ka mitmed disaini müüvad - ja vintage poed.









Went to a fabric hunt after work yesterday and a bit after middnight I had made ready one skirt and one dress which I am going to sell at a design fair on Saturday and Sunday. If you are in Estonia this weekend then you are welcome to visit it :)! 

2 comments:

  1. Anete, ostsin täna selle stangel rippuva kõige parempoolsema kleidi (pildil) ja see on maailma kõige armsam. Sobis selga valatult ja ma olen väga õnnelik. Aitäh Sulle ja jätka sellega, mida Sa nii hästi teed, edasi!

    ReplyDelete
  2. Nii armas sinust, aitäh :)! Kui kunagi seljas pilti teed ja raatsid jagada siis saada mulle ka sellest pilt, saan fb ülesse panna ja näidata kui ilus sa välja näed sellega :)!

    ReplyDelete