Jun 27, 2012

day 3 and 4

Eile hommikul ärkasime üles ja kell oli juba päris palju ... isegi liiga palju kui aus olla - umbes nii 2pm. Üsna varsti peale ärkamist hakkas õues padukat sadama - fun fun fun.
Pühapäeva õhtul käisime Laura ja Helenaga mäkis ... kuna Tartu kesklinna mäkk on remondis pidime autoga minema Lõunakeskusesse. Sinnani oli kõik fun, kuni me autosse istusime ja üritasime autot käima panna ... sellel oli juba enne ka mingi kala sees, aga mõne korraga läks see alati lõpuks siiski käima. Sellel korral proovisime vähemalt 16 korda seda tööle panna, kuid asjatult. Laura isa ja vend on erinevates kirikutes pastorid ja peale seda, kui üle tunnist ootamist nemad sama asja üritasid teha, mida meie viimased väga mitukümmend minutit, õnnestus see neil üsna pea. Üks pastor pani käed kapotile ja palvetas ja teine keeras samal ajal süüdet - fun :)
Kuna auto läks eile hommikul parandusse, siis oli meil autovaba päev, mis ongi tegelikult Tartus väga soovitatav ja isegi väga nauditav.... eriti mõnus on muidugi Tartus ringi konnata, kui kuskilt rattad leiab. 

Kui sa ei ole enne väga Tartus käinud, siis ma soovitaks suvalistest tänavatest sisse pöörata ja ennast ära eksitada - Tartus on nii ilusad väikesed tänavad ja majad, mõned asuvad ka kuskil x kohtades, kuhu võib-olla tavaliselt ei satukski. Me üritasime ka paaril korral ennast ära eksitada aga kuna ma tean Tartut üsna hästi, kuna mu tädi elab oma perega siin, siis see eriti ei tahtnud õnnestuda ... aga ilus oli ikkagi.

Õhtul tegime natuke shooti ühe uue valge kleidiga, mille üks öö tegin. Kuna me hakkasime "kodust" liikuma alles üsna hilja, paarkümmend minutit enne päikseloojangut, siis mina eriti häid pilte ei saanud. Laura sai aga ühe mõnusa pildi - seda ja ilmselt ka mõnda minu tehtud pilti näete üsna varsti juba siinsamas .. kohe kui travel blog on läbi koos oma insta piltidega.

Täna tõusin tripi kohta üliüli vara ülesse, koguni kell pool 9, ja hakkasin liikuma ema sõbranna poole, kes tahab, et ma talle haldjaliku kleidi teeksin. Päris fun oli isegi hommikul voodist otse kleidiproovi minna tegema. Mul oli aadress ja telefon ja sellel hetkel olin ma väga tänulik, et on olemas selline asi nagu nutitelefon, kus on GPS sees, kuna ilma selleta ma poleks vist elu sees kohale jõudnud.
Pooletunnise pausi järel tuli otsa teine kleidiproov - pruutneitsikleitide oma. Kaks pruutneitsit proovisid ühte suuremat kleiti, mis ma olin öö enne reisi valmis teinud ja arutlesime pikalt, kas korsetiosa peaks olema pikem või lühem kuniks lõpuks tegime Skype kõne pruudile ja olukord sai ilusati lahendatud :)

Õhtupoole leidsime puhtjuhuslikult üles ühe mõnusa kaltsuka, kus kõik asjad olid 1 eur. Tartu on üldse kaltsukaparadiis - esiteks on neid siin iga nurga peal ja teiseks siit leiab alati midagi. Sellest kohast leidsin ma näiteks ühe H&M armsa suvepluusi ja vintage-look'is musta/hõbedase triibulise õhukese stylo kampsuni.
Tagasi jalutades hakkab padukat sadama - ikka mõnusat padukat. Kui mitte arvestada kõik need vihmahood ja see, et auto eriti hästi käima ei tahtnud minna vahepeal - ei olegi sellel reisil eriti midagi ekstreemsemat juhtunud.... küll veel juhtub :) Well.. pidin tagasi korraks tulema siia blogisse ja lisama, et midagi siiski juhtus - kui me padukaga tagasi tuppa tulime avastasin, et ma olin loomulikult jätsin oma voodi kohal oleva katuseakna lahti niimoodi, et terve mu tekk, lina ja pool voodit oli läbi ligunenud... aga muidu on fun :)

Vaatasime "koju" jõudes Elevation church'i rajamise videot... Elevation church on USA kirik, mis on super huge ja ka väga noor, umbes 7 aastat äkki vana. See oli lihtsalt nii lahe ja innustav vaadata, kuidas ühele mehele tuleb südamesse visioon ja sellega lähevad kaasa nii paljud, kuna nad lihtsalt tunnevad, et see on see, mida Jumal tahab teha nende eludes ja läbi selle ka teiste eludes. See kirik sai alguse ühest visioonist ning tänaseks on sellest saanud midagi võimsat.


Plaanisime minna homme Saaremaale aga ilmselt see jääb ära. Selle asemel mõtlesime hoopiski trippida ühte teise ilusasse Eesti linna ... eks ma siis varsti räägin mis linna ja mis sellest mõttest üldse sai :)
Olge mõnusad! 
 





















Excibition of the graduates of Tartu Art's University... I love those men shoes!

Dress rehearsal

2 euro shopping


Soon soon, very soon I will write something about this trip in English also.. until that - right now I'm on an Estonian  trip with my friends for a week. Right now I have been in Tartu - the second largest city in Estonia... tomorrow we're going to go to somewhere else ... we're not sure yet but I'm sure it will be fun and I can take lots of instagrams for u to see from there.
My instagram is : apalmik - feel free to stalk me

No comments:

Post a Comment