Jun 6, 2012

Islands Of Adventures


It's 4am and I have my psyhology exam just in six hours but I thought that it would be so much more fun to show you a bit what I have been up to the last week.
Lately I have been making dresses for the graduates. I have finished one and a half dress and there's still two to go. After finishing these dresses, I'm going to start with the bridesmaids dresses for a supercute couple's wedding. 

Have an awesome day everyone and enjoy the life given to you!    







Kell on neli hommikul ja mul on juba kuue tunni pärast psühholoogia eksam, milleks ma ei ole eriit jõudnud õppida veel. Sellegi poolest leidsin, et palju lõbusam oleks teile hoopiski näidata ja natukene ka rääkida, millega ma viimase nädala jooksul olen tegelenud. Nimelt sain ma neljalt kaunitarilt lõpukleitide tellimuse ja just neid kleite olengi ma viimasel ajal teinud. Mul on valmis juba üks ja kolmveerand kleiti, mida võite ka piltidelt näha. Kui kõik neli kleiti valmis saavad, asun tegema pruutneitsikleite ühe superarmsa pruutpaari pulma jaoks- neid tuleb kokku viis tükki, nii et saab põnev olema. 

Olge mõnusad ja nautige seda imelist elu, mis meile antud on! 

No comments:

Post a Comment