Jun 24, 2012

Estonian trip day 1 and 2

Alustasime eile Helenaga oma Eesti trippi. Tahtsime juba pikka aega kuskile reisile minna ja reis Eestis on suht close enough. Augusti keskel lähme koos Manchesteri ... see on üsnagi random, kuidas me need piletid sinna ostsime - tahtsime juba ammu kuskile välismaa tripile minna, kuid polnud suutnud asju korda ajada. Võtsime siis ühel õhtul läpaka kaasa ja läksime Mc Donaldisse istuma ja lennupileteid otsima. Kuna me tahme minna juba vähem kui kahe kuu pärast, ei leidnud me alguses väga odavaid pileteid kuskile kuni ühel hetkel tuli kogemata ette piletid Manchesteri, mis olid kõige odavamad ja kuupäevad olid ka päris head - kokku läksid edasi-tagasi piletid maksma koos igasuguste Ryani lisadega 60 euri nägu. Kuna me mõlemad Helenaga oleme inimesed, kellel alati igasugused äpardused ja imelikud asjad juhtuvad, siis ma usun et reisil hakkab nalja saama.

Hetkel aga on käimas tripp erinevates Eesti kohtades - hetkel oleme Tartus. Tulime siia eile, et sõpradega koos jaanipäeva pidada. Kui me minema hakkasime, kallas Tallinnas vihma ja meie jalutuskäik bussipeatusesse oli üpriski ekstreemne. Bussis tuli meiega juttu puhuma üks vanem mees, kes rääkis , et ta on kümme aastat joodik olnud. Ta oli veits vindine, kuid muidu sõbralik - selliste inimeste puhul on alati lahe kuulata nende tausta, see mees oli näiteks kümme aastat tagasi töödanud ehituse peal.

Jaaniõhtu oli fun, ilm oli Eestile kohane ja sõbrad olid sama imelised, nagu alati. Ma pole elus kunagi joonus ja nii möödus ka see jaaniõhtu ilma alksita ... eestlasele üsnagi ebatavaline.

Täna magasime pikalt ning nüüd üsna pea hakkab 3D, noorte kiriku teenistus. Ilm on veits parem kui eile ... mõnusalt soe on :)

Üks funny thing, mis sellel reisil on - kogu seltskond, kellega siin põhiliselt oleme, on Instagrami sõltlased - see on kohati päris kurb. Aga hea asi on see, et instaga saab koguaeg ilusaid pilte teha, ning kõik pildid selle Eesti tripi kohta siia blogisse tulevad ja justnimelt instagrammist.

Minu insta on : apalmik - feel free to stalk me.

Aga have fun u all ja homme või ülehomme kirjutan siia Eesti tripi blogi vol 2 :)