Apr 11, 2012

Paradise - day 1

Tavaliselt käin ma reisimas nii odava eelarvega kui võimalik -odavad lennupiletid, odav hotell - rohkem kultuuri ja kogemuse reis - aga iga aasta käime me reisil ka koos perega. Nendel reisidel ööbime hotellides ja eeme asju hoopis teistmoodi, kui siis, kui ma ise kuskile tripin. Pole küll kindel, mis nendest postitustest välja tuleb, aga saate vähemalt natuke kultuurikogemust :)

Eile õhtul jõudsime Paradiisi. Eestist tulles oli lumi veel maas ja kraadiklaas näitas nulli- siia jõudes oli juba paari minutiga selge, et lumest on asi kaugel.
Esimesel täispäeval chillisime päeval hotellis (ja kui ma ütlen sõna hotell, ma mõtlen maa-ala, mis on suurem kui enamus Eesti linnad ja kuhu sisse kuuluvad vähemalt 4 suurt basseini, miljon poodi- veel rohkem megailusaid ööbimismaju ja kortereid ning ka hotelli enda 5 erinevat bussiliini).
Õhtul läksime Sharmi elu uudistama, taksosse saamine oli omaette uus business kogemus. Peduniinimaffia oli hotelli esise oma taksodega ära hõivanud ja mõne aja pärast istusimegi kleidiga onu taksos, kes rääkis sõites samal ajal oma tüdruksõbraga ja araabiakeelse teksti vahele viskas laused nt "I miss you, I walt to kiss you".

Taksost maha tulles saime kuidagi üle tee ja jõudsime uue Sharmi tänavale - üks maailma jubedaim asi, mis on minu meeles üli  creepy - tumedanahalised kaupmehes, kes sinuga alati rääkima hakkavad ja sind oma poodi kutsuvad ja üllatus üllatus - siin on neid iga ruutmeetri kohta 4 tk. Nendega seoses ka mõned parimad müügi vs pick-up line'd :

"U'r like a moccarella, come visit my bar"

"I like your smile - chinese?"

"You walk like chicken - I like it"

Peale seda läksime vanasse Sharmi - sinna viis meid üli pimbitud autoga kutt, kesrääkis, kuidas ta õppis raamatupidajaks aga kuna neil oli presidendiga mingi jama, siis pole üldse tööd selles vallas ja nad hakkasid nõbuga taksojuhtideks.

See on mu esimene kord Egiptuses - kui ma enne siia tulekut kuulsin sõna Egiptus, tuli mul esimeste asjadena meelde sõnad - odav või selline ära leierdatud koht, aga mulle väga meeldib. Ehk on asi ka selles, et me hotell on nagu paradiis, aga eks ma siis hoian teid kursis, kuidas ülejäänd reis möödub ja mis mulje lõpuks jääb.









When I travel by myself, I normally try to make is as cheap as I can- I'm traveling more to see the world not to sleep in a hotel. Once a year we have a family trip which is totally different when I would go by myself. Normally we go somewhere where it's worm and this time the place is Egypt, Sharm El Sheik.
Our hotel is huge and it has everything you'll ever need for living an awesome life. For now I find Egypt to be a very gorgeous country. There is one thing I can't stand thow - all the dark-skined Egyptians who are trying to sell you things all the time with their wierd "marketing lines". Like for example :

"You walk like chicken - I like it" or "I like your smile - chinese?"

But yes, the nature is absolutelly stunning - fake, but stunning. They have hundreds of different gorgeous plants here, in the hotel area and I even don't want to know how much water they use every day to water them.

So far so good - hope u'll enjoy the pics I took!



No comments:

Post a Comment