Feb 2, 2012

London day 4

Neljas päev ...


Uni oli liiga kallis, et seda hommikusöögi jaoks ohverdada nii et hommik venis jälle hiliseks.
Ostsime Hele-Maiga eile juuksesprei värvid ning hommikul tundus, et on hea päev neid testida. Tegin sonksi valmis ja spreitasin end värviga üle. Ma ostsin punase ja Hele-Mai sinise värvi. Tema oma jäi juustes sinine kuid minu oma nägi välja rohkem nagu roosa. Mõtlesin, et kui ma juba kord Londonis olen, siis võiks midagi uut proovida, sealt saigi alguse minu "Pink hair experience day". Esimesel kümnel minutil selgus, et värv on väga kergesti maha tulev seega seda ei tohtinud puudutada, muidu olid kõik maailmakohad seda täis. Oxford street'i poole kõndides suutsin ma kuidagi siiski oma juukseid näppida ja peale seda hakkasin oma tukka sättima ja lasin kogemata käega otsaesiselt üle. Jaa ... peale seda oli terve mu nägu roosa. Ja mitte mingi naturaalne roosa, vaid suhteliselt erk roosa. Üritasin käsi muru sisse pühkida, kui üks mees tuli ja pakkus oma salfakat. Ta oli täpselt nagu "send from up above" kuna ilma tema salfakata oleks ma pidand minema Londoni suurimale shopingtänavale erkroosa näo ja kätega. Päeva jooksul suutsin ma veel oma kindad kergelt roosaks värvida, kuid üldiselt oli siiski päris lahe üks päev roosa/punase peaga olla.
Lõuna ajal saime Tartukatega kokku ja läksime ühte armsasse kohvikuuse, kus meid paigutati keldrikorrusele. Üleval oli palju rahvast kuid all oli väga armas kind-of privaatruum.
Hiljem tegime veel shopingut ning õhtul läksime Tartukate hostelisse neile külla. Eriti creepy on see, et lisaks sellele, et nad olid Londonis täpselt samad kuupäevad sama lennukiga siis nende hostel oli meie omast 200m kaugusel.
Kohale jõudes läksime hosteli söögi/chilli tuppa, kust meid välja visati, kuna see oli mõeldud ainult neile, kes seal ööbivad. Õnneks saime fuajees edasi chillida. Laua kõrval oli arvutinurk, kus selle aja jooksul igasugu imelikud läbi käisid.Üks Hollandi mees näiteks käis meile oma paksu rahakotti näitamas, ilmselt oli see lihtsalt tsekke täis. Üks itaallane lakutud soenguga vaatas aga youtubest, kuidas fake ID-kaarti teha.


Mõnus päev oli ..





Hyde park

"Pink hair" experience








1 comment:

  1. Võiksid kirjutada ka palju lõpuks siis reisi peale kulutasid. Nii sõit, ööbimine kui ka poodlemine.

    ReplyDelete