Feb 5, 2012

London day 5

Reis ongi nüüdseks läbi ja ma olen väga rahul, et selle ette võtsime.

Viimasel päeval võtsime pagasi kaasa ja läksime oma kottidele päevaks hoiukohta otsima. Lõpuks pidime nende hoiustamise eest terve varanduse maksma, kind of. . . reisi lõpuks hakkasin ma kõiki hindu võrdlema Primark'i ilusate asjade hindadega. Kuna panime oma pagasi lõpuks rongijaama pakihoidu, siis pidime selle eest maksma u. 8 poundi(selle eest oleks saanud omale 2 ilusat kotti pluss 2 kaelakeed). Seega soovitan soojalt jätta oma pagas päevaks hosteli pakihoidu(meie omas maksis 1,5 poundi päev) ja siis see enne bussile minekut ära tuua. Metrooga saab igale poole kiiresti.

Hiljem käisime ära ka National Museum'is. See oli tasuta ning soovitan samuti sealt kasvõi korraks kõigil läbi hüpata!

Enne Londonisse tulekut suhtlesin sõbranna sõbrannaga, kes lubas meie sealolekul ühe päeva töölt vabaks võtta ja meile linna näidata. Selle toreda tüdruku nimi on Lizzy ja me oleme talle väga tänulikud :)!
Ta näitas meile natuke kesklinna ja siis viis meid Camden'isse. See asub kesklinnast natuke väljapool kuid jällegist ... metrooga on kõik kohad lähedal. Kui keegi kavatseb kunagi Londonisse minna, siis kindlasti-kindlasti minge ka Camden'isse! Esiteks on see shoppamiseks maailma mõnusaim koht. Tänavad on täis igasuguseid kama poode pluss nende seast leiab ka paar H&M taolist poodi. Lisaks kui kõndida teatud õigest kohast sisse (pole täpselt kindel kust, küsige juhiseid, inimesed on lahked:) siis jõuate välja suure sisekirbukani. Too on peaagu sama suur, kui oli Notting Hillis, kuid kaetud katusega ja seega lahti iga ilmaga (avatud kuni kella kuueni õhtul). Kui kavatsete suveniire osta, siis seal oli üks putka, kus sai hästi odavalt kõiki suveniire, vähemalt 50 prossa odavamalt, kui mujalt.

Tagasi kesklinna jõudes (paar tundi oli pagasihoiiu kinnipanekuni aeg) mõtlesin, et oleks tore mõte hüpata suvalise double decker'i peale ja sõita kuhu iganes see viib. Istusime ülemise korruse kõige ette enamus aja sõidust olin ma kindel, et see bussijuht ajab kellegi alla. Ta sõitis selle kahe korruselise bussiga nagu mõni rallisõitja ja kohati oli see päris hirmus. Pluss... kui ta punase tule taga ootas, siis ta õõtsutas bussi üless-alla nagu mõni gängsta räppar oma ära pimbitud autot. Ma ei kujuta ette kuidas see võimalik oli aga mul on isegi video tõestus sellest, et see buss õõtsus mõnusasti.
Kolmveerand tunni pärast jõudsime me kuskile gettosse ja tuled läksid bussis kustu. Me tulime ka siis sealt maha, kuid meil polnud õrna aimugi, kus me oleme ja kuidas me tagasi linna peaks saama, nii et me küsisime ühelt kuskilt abi. Jällegist saime kinnitust, et Londoni inimesed on ääratult toredad ja sõbralikud. Kutt rääkis meile, kuidas ta käib iga päev teatud kohas jooksmas ja too päev, kui ta seal ei käinud, oli Britney Spears seal olnud :D.

Anyways.. jõudsime ilusti kohvritele järgi. Jäime küll bussist maha, mille piletid meid lennujaama pidid viima, kuid õnneks võttis järgmise bussi bussijuht meid peale.

Lennujaamas  nägime Tartukaid ja ühte brasiilia kutti, viiekesi oli väga fun öö ja sai kõrvasti kõhulihaseid treenitud :)

Tagasi Eestisse jõudes oli nii umbes täpselt -30 kraadi, wuhuu!

National Museum of London

National Museum

The one and only - Banksy  (in Camden)

A member of Oasis lives in one of these apartments - jeii