Nov 27, 2011

Maata näkyvissä festival

Heihei! Here's a small travel blog from the youth festival I visited last week:
The festival took place in Turku hall and it lasted for three days. It was really really awesome and I enjoyed every single minute of it. I am super thankful to God that I had this oppurtunity to go there with these people and to do exactly these things that I did!

Heiheii! Siin  on väike reisiblogi fastivalist, mida ma eelmine nädalavahetus külastain:
Festival toimus Soomes, Turu linnas ning see kestis kokku kolm päeva. Nende päevade jooksul külastas üritust kokku 25.000 inimest, mis vähemalt minu jaoks tundub meeletu arvuna eriti kui võtta arvesse fakti, et tegu oli kristliku noorte üritusega. Lisaks Turku hallile toimusid üritused ka seal samas kõrval olevas Messikeskuse hoones, nii et selle festivali mastaap oli ikka päris-päris suur. Enne kohale jõudmist polnud mul tegelikult õrna aimugi, kuhu me lähme. Ma lihtsalt teadsin, et on minek Soome koos Plussi tiimiga ja et sellel ajal me lööme kaasa ka mingisugusel festivalil - long story short - see 5 päeva, mis ma Soomes veetsin oli lihtsalt väga super ja ma olen Jumalale lõpmata tänulik, et mul oli võimalus sinna minna.
Esimesel päeval läksime halli varem kohale ning kleepisime põhimõtteliselt terve selle hoone oma Nuotta flaikusid täis (hiljem küll kahjuks suurem osa neist eemaldati, kuna me vist tõesti panime neid IGALE poole).
Panime ülesse ka Nuotta poksi, kus hiljem hakkasime inimestega suhtlema ning neile seda noorteajakirja tutvustama. Enne festivali olime ära jaganud igaühele kindlad intervjuud ja artiklid, mida keegi ürituse ajal tegema peaks. Mina sain omale 2 intervjuud : ürituse peakõneleja USA'st Dien Taylor ja samuti USA'st pärit peaesineja Skillet'i, need 2 intervjuud sattusid mulle kuidagi väga randomilt aga ma olen üliüli õnnelik, et mul avanes võimalus nende suurepäraste inimestega kohtuda ning neile esitada küsimusi, mis just mulle huvi pakkusid.

Here is a small photo over view about the festival





























    God FM


    My supercute girls!


No comments:

Post a Comment