Jul 1, 2011

The beauty of the sunrise

Ühel ilusal õhtul läksime koos Mannu ja Mandyga Pirita randa, et korda saata võimatut- ehk siis plaan oli minna randa joonistama. Ilmselgelt aga ei tulnud seal joonistamisest eriti midagi välja, esiteks kuna ma ei oska joonistada ja teiseks kuna ma ei oskajoonistada:)

Ma järjest rohkem ja rohkem olen hakanud vaatama päiksetõusul ja päikeloojangul taevasse, pilved ja päike ja kogu taevalaotus on lihtsalt nii nii ilusad.Ma olen nii tänulik Jumalale, et ta on loonud meile nautimiseks nii ilusa looduse ja taevalaotuse:)


Went to Pirita' beach few days ago. The main goal why I went there was to draw sth but I'm just not that good in drawing. I had the change to enjoy beautiful sunset with my sister and my cute puppy. God is just so awesome for giving us this beautiful world to live in!








No comments:

Post a Comment