Feb 3, 2017

Adios Palmik


Tänaseks olen olnud USA's juba kolm päeva. Minu kallis kallis Grete abiellub juba täpselt ühe nädala pärast oma parima sõbraga ja minul on suur au seda päeva pildile jäädvustada. Enne seda avastame Itiga NY'i, Miamit, oleme Grete ja Joshua kõrval nende elu ühel tähtsaimal päeval Jacksonvillage's ja siis tagasi NY'i kaheks päevaks.

Tulen NY'i juurde tagasi juba järgmises postituses, aga niipalju mainin ära, et olen alati arvanud et minu lemmik linn maailmas on NYC, ütlesin selle vastuse ka Erkile, kui meil sellest teemast juttu tuli nädal tagasi. Siinoldud ajal olen ma aru saanud, et ma ei suudaks elada siin linnas ilma temata (JÄLLLE juustune) ja minu lemmik linn on mis iganes linnas on tema.

__________________________




Selles postituses tahan ma aga näidata teile, kui imelised sõbrannad mul on.




__________________________











_______________________


Paar päeva enne NY'i tulemist, oli mul tüdrukute õhtu.

Kui aus olla, ma ei osanud sellest midagi oodata. Viimasel ajal on seoses pulmakorralduse ja kõigega nii palju teoksil, et vahepeal suutsin ära unustada, et selline vahva hetk veel enne USA reisi tuleb. 


_____________________



Oki ... kuidas seda nüüd öelda ... ... ... ma teadsin juba enne, et mul on maailma parimad sõbrannad ja nad on mulle nii kallid aga see, mille osaliseks ma sellel õhtul sain oli beyond my hopes and dreams.


___________________






______________________


Ma arvan, et selles postituses ma lasen piltidel teha töö ja ei hakka oma wannabe nalju siin tegema. Olen nii tänulik kõigile, kes tulid ja panustasid ja tegid selle aja nii toredaks ja kõigile, kes ei saanud tulla, ja kõigile, kellega veel saan tulevikus sõbrannadeks!! 

Inimesed meie ümber on nii olulised ja mul on nii hea meel, minu ümber n nii palju imelisi inimesi



_____________________


























___________


Parim kook maailmas! Nii seest kui väljast xD


___________







#AdiosPalmik


#HõissaToming









Meie pulmani on jäänud täna 37 päeva, väga hull ikka kuidas aeg liigub. Ja AINULT 7 päeva Grete & Joshue pulmadeni .... niii lahe! 


__________



Põnevad ajad!


___________________



Imeilusad pildid by minu kallid Hanna Veermäe ja Hanna Odras


No comments:

Post a Comment