Feb 15, 2017

NYC street love


____________



Here is a thing, ma olen avastanud, et reisi ajal blogimine mulle ei toimi. Call it laiskus või on see äkki fakt, et reisil olles tahan keskenduda reisile ja puhkusele, aga siin on minu esimene USA postitus.


____________







__________________


Läksin USA'sse ühe missiooniga - et olla seal Grete ja Joshua kõrval nende pulmapäeval ja jäädvustada nende ühte elu tähtsaimat päeva. Kui sa võibolla mõtled, et wouu, kuidas sa lähed 40 päeva enne oma enda pulma kaheks nädalaks välismaale, siis vastus on, et lihtsalt lähed. Suur aitäh siinkohal minu maailma parimale tulevasele abikaasale ja meie maailma parimale ja andekaimale pulmakorraldajale Silvia Terasele, kes minu äraoleku ajal tähtsaid asju korraldasid!

________________


Meie USA tripi marsruut oli (trippisin koos imelise Itiga, kes ka by the way pidas reisi vältel blogi) NYC - Miami - Jacksonville (kus pulm toimus) - NYC. 



__________________


Enne Miamisse lendamist, tegime koostööd PR Fashion Room'i ja Cocomoko Collections'iga Gretest ja Joshuast pre-wedding pildistamise Manhattanil. Pildistamise locationiteks oli Chelsea ja midtown Manhattan, mõni tänav Times Squarest. Grete ja Joshua on ühed nii tõeliselt armsad inimesed. Ma olen see, läbi kelle nad üldse tuttavaks said ja mul on südamest rõõm, et sain olla osa nende ühest elu ilusaimast päevast ja ajast enne seda! 



__________________________




________________________











Pildid : mina 

Story : PR Fashion Room

Outfit : Cocomoko Collections

Käekott : Stuudio Nahk

Juuksed : Rapuntzel of Sweden 

Make-up : Grete Yarbrough 

Hair : Iti P. Järve

























No comments:

Post a Comment