Jun 13, 2015

Welcome home - NYC


Kaks aastat on möödas ja ma olen tagasi NYC's. 

Vahepeal oli igatsus ikka väga suur. Siis vahepeal oli jälle väiksem aga päris kadunud pole see nende kahe aasta jooksul olnud. Talvel küsis mu sõber minult, et mis mind siis tagasi hoiab et ma NY'i tagasi ei lähe ja kui aus olla siis mitte miski ei hoidnud mind tagasi, ainult mina ise.

Ja siin ma siis olen, istun hetkel Chinatownis meie kodus (mina + 5 teist eesti tüdrukut) kahetoalises väikses korteris ja olen põnevil mida suvi toob.


Kaamera on iga päev minuga kaasas ja proovin tuua teieni põnevad seiklused oma igapäeva elust siin ülerahvastatud saarekese peal.


Bless,

Anete

foto : Laura Remmel 


2 comments:

  1. Kas tohib küsida, kus sa elad? Sain aru küll, et kusagil korteris koos teise 5 eestlasega, aga kuidas sa selle leidsid? Ja kas sa lähed NYC-s olles tööle? Soovin edu muidu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elan chinatownis ja leidsime selle Graig listi kaudu. Töötan hetkel jäätisekohvikus Amorino :) Proovin nendel teemadel lähiajal lähemalt kirjutada :)

      Delete