Jan 11, 2017

Parimad 365 päeva minu elus

Okei, on vist jälle see aeg kus olen aru saanud et blogi pidamine on ikka üks tore tegevus, eriti iseenda jaoks mälestuste hoidmise eesmärgil.

Selle postituse tahaksin pühendada minu lemmik inimesele maailmas, minu kallis kihlatu.

Täna saab täpselt aasta päevast, mil Erki sõitis Rakverest Tallinna, et mulle öelda, et ma olen talle juba pikalt meeldinud ja ta tahaks mind rohkem tundma õppida. Selle parima aasta auks panen kokku mini ajatelje, mis loodetavasti annab teile rohkem aimu, mis imelise mehega mul on KAHE KUU PÄRAST (aeg lendab ulme kiiresti! #bittersweet) au abielluda. Samas on see ka minupoolne uus katsetus  (loodetavasti väga jätkustuutlik) üritada blogi pidada. #fingers crossed

                                           ________________________________________


Tere tere, need oleme meie.
See on kindlasti üks minu lemmik pilt meist, mis on 
jäädvustatud meie jaoks väga tähtsa ja kalli Hanna Veermäe poolt,
kes jäädvustab ka meie pulmapäeva.





___________________________________



Me oleme teadnud üksteist juba umbes kaks ja pool aastat. Erki teadis mind juba enne, kui ma Oleviste kirikus õhtujuht olin noortekatel ja ta paar korda pealinna väisas. Mina nägin Erkit esimest korda Ardi & Regina pulmas, mis oli esimene pulma mida mul oli au pildistada oma fotograafiks olemise ajaloo jooksul (ehk siis olen ka pulmi pildistanud kuskil 2 ja pool aastat). Kui täiesti aus olla, siis seal ta mulle silma ei jäänud. Aga mul on meeles, et ta ostis nende pulmas oksjonilt pruutpaarist foto, mis oli minu tehtud. Ma tean küll, et ta ei ostnud seda foto autori pärast, aga see on üks esimesi mälestusi seoses temaga.



Ei hakka siin pikalt jutustama mis sai enne käimist, aga ütleme nii et minul olid väga pikad juhtmed ja see, et me käima hakkasime tuli meie sõprusringkonnast mulle isegi vaat et kõige suurema üllatusena (jep, seda asja võib julgelt nimetada #pikadjuhtmed)


_______________________________



See pilt on tehtud jaanuari esimestel päevadel, kus me käisime koos lõket tegemas Viru rabas. Nojah, selleks ajaks oleks võinud aru saada et mingi teema nagu on aga võibolla ma ise ei tahtnud seda tunnistada, umbes kuu aega peale selle pildi tegemist (sest nii casual on teha taimeriga tähistaeva pilt kui kaks sõpra niisama lõket teevad in the middle of nowhere) läheksin ma pooleks aastaks Austraaliasse vahetusõpilaseks.

Juhin tähelepanu, et siin pildil me ei hoidnud käest kinni, vaid niisama passisime pildi jaoks tähti. xD


______________________________






Et viia teid pea üheksa kuud ajast edasi, selle pildi
 tegime me kui ma olin
 juba Austraaliast tagasi ja me olime kihlatud, sama koht, sama 
katus aga upgrade'itud suhte staatus.







__________________________________



Ehk siis me olime just suhtesse astunud ja vähem kui kuu aja pärast olin ma minemas Austraaliasse pooleks aastaks. Erki on minu esimene suhe ja see meie suhte esimene pool aastat oli päris crazy, to say the least. Esimest korda olin see inimene lennujaamas, kes elueest proovib mitte nutma hakata aga pisarad voolavad sellegi poolest turvakontrollis. Facetime oli põhiline selle Austraalias veedetud aja jooksul ja tegin igal õhtul kalendris riste möödasaadetud päevadele, millal ükskord juba Erkit uuesti näha saab, vahepeal ajas see ristitamine päris hulluks.

Ilmselt üks asi, mis aitas meil seda long-distanci teha oli teadmine, et me abiellume. Kui aus olla siis juba kohe suhtesse astusime mõlemad teadmisega, et see käimine viib abieluni. Erki oli seda oma peas juba mõelnud ja selle eest palvetanud suures plaanis aasta ja minul oli aasta tagasi seda vestlust pidades kohe rahu südames. Sõnad ei tulnud välja ja ega mul polnud õrna aimu ka mida ma teen aga kõige selle keskel oli südames suur rahu, mille Jumal oli sinna pannud.


________________________________

#Facetime


Tõesti ei kujuta ette kuidas vanasti kaugsuhtes toimisid, isegi tänapäeva tehnikaga oli see ikka kohati väga väga raske, absoluutselt seda väärt, aga raske aeg.






_______________________


Kui ma peaks kirja panema top kolm põhi omadust, miks ma niiväga armastan oma kallist kihlatut, siis ilmselt esimene oleks see, et ta hoolib teistest ja armastab neid + aitab alati kui saab. Ma usun et suhtes on ülioluline elada mitte ainult endale, vaid koos parina panustada teistesse. See mitte ainult ei ole armas teiste inimeste suhtes vaid kasvatab ka üksteist rohkem armastama ja hoolima.

Teine põhjus ilmselt olekski see et ma olen näinud kuiväga Erki mind armastab ja hoolib. Kui me veel ei käinud siis ma miskipärast arvasin et ta ei ole võibolla minu jaoks piisavalt spontaanne ja seiklusjanuline. Nüüd ma olen aru saanud et mina pean oma spontaansust ja seiklusjanu tihti upgradema et olla temaga samal tasemel. Eile öösel näiteks sõitis ta Rakverest Tallinna, et peale südaööd soovida mulle head aastapäeva ja sõitis kohe tagasi Rakverre. Kui see ei ole maailma kõige armsam aastapäeva kingitus siis ma ei tea mis on.

Kolmas põhjus ilmselt on see, et ta armastab Jumalat. See ilmselt on ka kõige tähtsam põhjus üldse.

Neid põhjuseid on veel ja veel ja veel pluss muidugi see et ta on maailma kõige mehisem Tumblr mees minu silmis.







__________________________________






See postitus on pühendatud minu armsale härra kihlatule, head aastapäeva kalla! Ma ei jõua ära oodata millal saan sinuga abielluda ja iga päev sinu naeratust näha! (ise ilmselt oleks ka poolteist aastat tagasi nii juustuse lause peale köhima hakanud, aga mis teha, elu on selline 💖)



















10 comments:

  1. Oooo, esiteks, niiii tore oli Bloggeri reading list'is sinu postitust kohata (okok, enne blogerit jõudis see facebooki seinale esimesena, aga see ei loe!). Teiseks, ma ei olegi sind õnnitlenud - Soovin teile paljupaljupalju armastust, ühiseid ettevõtmisi, menukaid mälestusi ja pikka ja lõputut iga! Kolmandaks, need pildid katusel - VAU! Neljandaks, sinu kallimal on mega coolid prillid (#olenprilligeek)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh armas :)! Jaaaa, mulle ka meeldivad need prillid, nii hipster!

      Delete
  2. Sa vast räägid ikka spontaansusest, mitte spontaalsusest :) aga palju õnne ja ilusat peatset abielu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh sulle :)! Ja aitäh parandamast, parandasin ära :)!

      Delete
  3. Nii tore postitust. Tee palun veel ja veel! Palju armastust teile numsid inimesed. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Hehee, nii armas oled Sandrelle!!!! I'll do my best et olla üks jätkusuutlik postitaja :))

      Delete
  4. appi kui armsad te olete :D mul tulid nunnupisarad silma!

    ReplyDelete
  5. Need pildid ja teie suhe on nii toredad. Õnnitlused sulle, ekstra Erkile ja tervitused sinu emale ja isale.

    ReplyDelete