Oct 26, 2012

TFW - Vilve Unt show



Olen Tallinn Fashion Week'iga seoses Loomelinnakus veetnud sellel nädalal iga võimaliku hetke, nimelt avanes sellel aastal mul võimalus olla TFW pop-up poe projektijuht.

TFW algas eile ja kahe päeva peale olen jõudnud kokku kahele showle, homme loodetavasti näeb rohkem.

Tänane show, kuhu jõudsin oli Vilve Unt'i oma. Vilvega puutusin esimest korda kokku aasta tagasi, kui ta meile loomemajanduse kursuse loengut andis EBS'is. Hetkel on ta EKA moeosakonna juhataja. Kui aus olla, siis ma ei olnud Vilve loomingut enne näinud kui olin meeldivalt üllatunud. Mulle väga meeldis!


Pildid on väga kunstilised, kaamera aku sai enne show algust tühjaks ja need on tehtud telefoniga mis teeb ühte pildiklõpsu kaks sekundit aga alati ei peagi ehk pildid kvaliteetsed olema, fiilingu saab ka teistmoodi kätte.




Enjoy! 











No comments:

Post a Comment