Oct 13, 2012

13.10.12 - Shoot with Rebeka




Tegime täna Rebekaga suhteliselt lühikese, kuid äärmiselt piltiderohke pildistamise.

Olen tahtnud Rebekaga juba tükk aega midagi koos teha alates sellest hetkest kui ma esimest korda nägin, et ta modellindusega tegeleb. Usun et tulevikus jõuab ta modellimaailmas väga kaugele, kui ta vähegi ise seda tahab.

Locationiks oli Tallinna imekaunis vanalinn.

Sain sünnipäevaks vanaisalt tema eelmise kaamera Canon EOS 5D, mis on minu eelmise Olympusega mitte kuidagi võrreldav. Objeka ostsin omale eile juurde... pimead see just pilti väga rõõmsalt ei tee kuid seeeest valguse korral on päris hea. 

Objektiivi valikul oli minu jaoks oluline, et saaksin ka normaalselt zoomida. Kuna mulle väga meeldib reisida, siis erinevates linnades ja olukordades märkad ikka kuskil endast kaugemal asju või olukordi, mida tahaks pildistada kuid mis on sinust veidi kaugel, seepärast ma armastangi zoomi. Samuti on sellega hea teha ka stalkerstiilipilte mööduvatest inimestest :)

Tegime shooti nelja erineva minu tehtud kleidiga. Postitan pildid blogisse üks dresscode korraga, muidu tuleks pilte lihtsalt way too much at once.




Modell : Rebeka Võsu


Pildid : Anete Palmik (kes veel ei tea siis see olen mina - hello)

Kleit : AP Design













No comments:

Post a Comment