Sep 8, 2012

Sisterhood


Sügis on alanud väga fun'ilt - palju kooli ja muid toredaid asju. Manchesteri kokkuvõte on ka peagi tulemas, sain omale paar päeva tagasi uue läpaka millega saan nüüd kõik oma pildid ära töödelda ja postitused kirjutada. Suvel olen veel teinud igast põnevat ja palju pilte ka aga need hakkavad ka siia aega mööda laekuma.

Täna tahtsin rääkida hoopis onoorte siserhoodist, mis toimus täpselt enne kooli algust Jüril. Nagu te ehk teate siis ma käin Oleviste kirikus ja seal ka noortekatel. Sisterhood toimus meil teist korda ja kui sa ehk mõtled, et misasi see sisterhood üldse on siis see on hea seltskond, hubane chill ja avatud õhkkond kus on ainult tüdrukud ja kuhu sa saad tulla oma kõikide murede ja rõõmudega. 

Ma nii väga armastan neid tüdrukuid ja olen väga õnnelik, et Jumal on nad minu ellu pannud. 


Loodan et ka sul oli mõnus kooliaasta algus :)!




photos by : Cäthy Gabriele Kiin and Roosi Harjaks
















Laura tegi meile maailma armsama kingituse


No comments:

Post a Comment