Oct 12, 2011

Business card

Heiihei. Näitasin teile juba eelmises postituses oma uut visiitkaarti, mille disainis mulle kursaõde Katrin Eleri Engel. Enne disainimist ja kokku saamist oli ta eelnevalt mu blogi uurnd ja oskas juba mulle mu stiili kirjeldada ning peale väikest arutelu ülimõnusas kohvikus jäin ma põnevusega tulemusi ootama. Tulemus sai valmis paari päevaga ning eile käisin kaarte valmis tegemas. Ma olen tulemusega üliüli rahul ja ootan , et saaks juba neid kaarte inimestele jagada :]

Kui te tahate ka omale omanäolist ja ilusat visiitkaarti aga ei oska ise seda disainida siis ma soovitan teile väga soojalt võtta ühendust Katriniga (  katrineleri@hotmail.com  ) ja rääkige talle oma soovidest. Ma usun, et tema käest saate omale kõige lahedamad visiitkaardi kujundused :]















No comments:

Post a Comment