Sep 1, 2011

History Makers United


Nonii, History Makers laager. Kõik sai alguse sellest, kui suve alguses saadeti mulle e-mail, mis reklaamis ühte tulevast laagrit Lätis, selle nimeks oli History Makers United ja esimesest hetkest, mil seda reklaami nägin teadsin, et tahan sinna minna. Siis hakkasin sõpru kaasa kutsuma kuid nädal aega enne laagrit ei olnud mul ikka veel kedagi kindlat, kellega minna kuni lõpuks rääkisin plaanist Evale ning ta oli väga käpp.
Nagu minu iga reis algas seegi väikse äpardusega. Buss, mille olime Riiga minemiseks välja vaadanud ei ilmunud välja ja vahepeal oli tunne, et laager jääb ära, kuid kõik lahenes siiski hästi ja teise firma buss läks samal ajal välja. Riiga jõudes chillisime paar tundi linnas ja siis hakkasime otsima kohta, kust laagri bussi peale saaks aga väljumiskohaks oli märgitud üks hiiglaslik kaubanduskeskus. Otsisime siis selle ümbruses kuni ma nägin ühte tüdrukut, kellel olid käes suur spordikott ja magamisskott. Läksin tema juurde ja küsisin, et ega ta juhuslikult History Makers'i laagrisse ei lähe ja ta läks. jeiii. Tuli välja, et me otsisime bussi väga valest kohast ning ilma selle tüdrukuta ei oleks me elusees õigel ajal bussi peale jõudnud.
Laagris pidime magama ühe suure spordihalli põrandal koos 50 tüdrukuga kuid kohale jõudes paigutati meid hoopiski ühte mõnusasse väiksesse tuppa, kus olid maas mõnusad madratsid ja toas oli kokku vaid 6 tüdrukut pluss meil oli oma peegel.jeii
Laager oli üldiselt kohutavalt hea. Ülistus oli ülisuper, kõik jutlused olid väga väga head. See laager ei olnud niivõrd sõpradega hängimise jaoks vaid just Jumala otsimiseks ja ma olen üli üli õnnelik, et mul oli võimalus sinna laagrisse minna.




                                         Some pictures from the History Makers United camp :




















No comments:

Post a Comment