Sep 12, 2010

Awesome two-day sale

Väga palju müüjaid , veelgi rohkem shoppajaid ning meeletutes kogustes riideid, ehteid, kingi ning muid kõikvõimalikke moevidinaid - see lause iseloomustab vast kõige paremini möödunud Buduaari turgu.
Moeturg kestis kaks päeva ning selle aja jooksul vooris endisest Armani poest läbi üle paarituhande naise, kes kõik olid sinna tulnud ühel eesmärgil - shopping !
Kuu aega tagasi, nähes esimest korda B-Turu reklaami ning võimalust sinna müüma minna, mõtlesin, et mis seal ikka,ja ostsin müügikoha ära :o)
Mõtlesin, et lähen turule müüma omatehtud riideid ning natuke ka kappi seisma jäänud riideid ... seda ma ka tegin.
Reedel kohale jõudes suutsin ma omale paraja segaduse tekitada. Ruumi oli vähe ja minu asju oli umbes kolm korda samapalju, kui oleks ära mahtunud - seega tuli mõelda välja superplaan asjade paigutamiseks. Poole viimase tunni jooksul, enne VIP turu algust, suutsin ma oma lauda ja stangesid vähemalt viite erinevat moodi proovida ja katsetada , mis tähendas loomulikult kõikide asjade ümbertõstmist ning korra jõudsin isegi ühe stange lahti ning hiljem ka samamoodi kokku panna. Oma asjadega jõudsin valmis umbes tund aega peale turu algust ;)
Ausaltöeldes ei olnud mul B-Turu suhtes erilisi ootusi. Lootsin lihtsalt,et ehk saan paarist asjast lahti ja võibolla jään kellegile mõni AP. riie silma...
Ütleme nimodi, et ma ei kujuta ette , et mõni turg võiks minna paremini, kui see läks! Ma olen väga väga rahul, et ma sinna müüma läksin :) Sain uusi tutvusi ning kohtusin väga toredate inimestega!

AP. riideid müües tahtsin iga riideesemega anda kaasa pildi, mille peal oleks photoshoodi foto müüdva esemega. Et soov täide viia tegime sõbrannadega veel eelmisel õhtul pilte. Tulemust näitan kindlasti peatselt ka siin blogis.

Tegin ka mõned pildid,et anda väike ülevaade seal toimunust... ning kindlasti, kes seekord Buduaari Turule ei jõudnud,siis järgmine kord pange see oma MUST GO listi ! It's worth it.



Paar tundi enne turu algust tegin veel isa tööjuures omale visiitkaarte ;)












Esimesel päeval ostetud pluus sai teisel päeval juba esimest korda seljasolemist proovida :)























Today ended the two-day Buduaar market. It was really fun and I did really good in there. I sold clothes made by me and also some stuff which had stood long in my closet.

No comments:

Post a Comment