Mar 9, 2010

Pink dress and Tokio Hotel

Käisin 7. märtsil Anniga koos Tokio Hotel'i kontserdil. Kui aus olla siis ma polnud kunagi enne nende muusikat väga kuulanud aga nende üle naernud olin aga küllaga .
Oli teada, et paar tundi enne kontserdit toimub ka autogrammide jagamine. Kuna se tähendas, et me näeme neid lähedalt ja saame Tokio poistele ka kinke anda tuli mul mõtte Bill'ile viia oma tehtud pluus, mis võiks tema stiiliga sobida.
Vähe lahe oleks ju kui chillid netis ringi , vaatad paparatsopilte ja äkki . . . näed sa seal oma tehtud riiet. Võimalus, et ta seda kunagi kannaks, oli küll nullilähedale, aga mitte proovides ei saavutaks keegi kunagi midagi.
Kinitus pidi tulema mu kollektsioonist,,Supernatural". Pimpisin seda talle veel isegi natuke pikemaks ja pakkisin ilusti ära.
Enne kohvrisse pakkimist nägi pluus välja selline:


Aga nagu tavaliselt ikka ei lähe asjad peaaegu kunagi nii, nagu sina tahaksid.
Autogrammi jagamine jäi ära, kuna laev millepeal Tokio oli jäi Rootsi-Soome vahele pikemaks ajaks kinni ja nad ei jõudnud õigeks ajaks Soome.
Jube kahju oli küll et seda ära anda ei saanud kuid ega ma alla ei anna :)
Kui ma juba selle ära pakkisin siis ma proovin selle talle kuidagi ikkagi kätte toimetada. Sest kes ei võta riske . . . see ei saavuta mitte midagi.

Kui kõik oleks hästi läinud oleks Tokio Billil selline pluus olnud ;o) :



Aga täna õhtul oli ka päris töökas õhtu. Esimene päev aasta jooksul, kus e-koolis ei olnud homse päeva peal mitte kui midagi õppida.
Igastahes tegin täna Liina tellimuskleiti. Ta pole seda küll veel proovinud aga ma väga väga loodan, et see ikka istub talle ilusti ja ei ole liiga lühike :D




Roosasid unenägusid !

2 comments:

  1. heyhey : )
    i don't know if you remember me, but my name is Lena - and i was in Estonia with my class one year ago.

    I have been watching your site for a while now, and i think, what you do is fantastic! I love your clothes, is it for sale? hehe (a)

    Love
    Lena

    ReplyDelete
  2. Hei!
    Of course I remember u :D
    And thank u !
    This pink dress is already sold. It was a private order. I can make u a new one if u'd like to have it :D

    ReplyDelete