Mar 9, 2016

Hõissa pulmad - wedding crash korda kaks

___________



No tere jälle.


___________


Postituse alustuseks tahaks teha SHOUT OUT'i minu foto buddiele Dashale, kes on super tore reisikaaslane ja kuigi me enne üksteist ei teadnud peale selle et paar korda nädalas koolis kokku puutusime, on temast saanud tore yolo reiskaaslane kellega uusi kohti meie uues kodulinnas avastata.


________




Käisime Fitzroys - hipster linnaosa, võrreldev kalamajaga - hipster asju stalkimas.



____________




Koolis toimus esimene nädal ikka max max palju üritusi - koolist kavatsen ka teile rääkida varsti



______




Nonii, lugu siis sellest kuidas ma oma esimeses Austraalia pulmas käisin ja siis kuidas ma kahe nädala jooksul siin elades oma esimest täis pulma pildistasin.

______ 






Eelmises postituses ma rääkisin kuidas ma usun Jumalasse ja no kui see järgnev jutt pole Jumala ime no siis ma ei tea mis see veel võiks olla





_______





Esiteks siis minu esimene Austraalia pulm. 




______









________



Funny story.


Ma mainisin eelnevates postitustes et oma kodu leidmiseni ööbisin ma pulmakleidi disaineri juures.


Esimesel nädalal käis tal juba mitmeid tulevasi pruute kleidiprooviks, üheks neist oli Nataly.  



_____



Long story short 





oma esimene Melbourni nädala lõpuks külastasin koos Heleni ja ta maailma armsama noorima lapse Chloe.

Kuna pulmakleit ise maksis 20,000 dollarit kokku ja Nataly oli väga tore inimene ja kleiti oli raske selga panna siis läksime kõik kolmekesi kleiti selga panema talle.




_____








__________



See oli üks ütlemata ainulaadne kogemus igas mõttes.


Esiteks muidugi oli see mu esimene Austraalia pulm ja samas oli see ka hoopis teistsugune nagu ma Eestis harjunud olen.


____


Võtame näiteks sättimise.



Tavaliselt Eestis on sättimise ajal pruudi juures maksimaalselt pruutneitsid ja võibolla ema. Seal oli reaalselt terve suguvõsa koos. Mis kõige parem kogu asja juures siis neil oli lihtsalt IMEHEAD SÜÜA! Ja me muidugi võisime külalistena võtta mida iganes tahame, no nii max hea toit et mul ila jookseb praegu sellele mõeldes.


_______






_____




Seal pulmas oli lisaks imeilusale pruutpaarile ja muudele ilusatele inimestele veel üks maailma armsaim väike tüdruk


___


Tal olid suured ja sinised silmad ja õnneks õnnestus mul need ka pildile püüda.

____


Tore päev ja THANK YOU JESUS for the free food!


____











_______




TEINE PULM



______





Ja see on lihtsalt ULME ULME kuidas selline asi saab juhtuda ja eks see ole ainult Jumala juhtimine legit et selline asi juhtus ainult kaks nädalat peale seda kui ma olin Melbournes elanud.



________








______

PULMA PILDISTAMISE SELFIE

______





Nimelt käin ma siin Hillsong Melbourne kirikus ja olen osa ka nende fototiimist. Oma esimesel pühapäeval oma uues kodulinnas sain ma kaasa teenida esimest korda siin fototiimist ja minuga koos oli pildistamas neid teenistusi ka Hillsong Melbourne fototiimi juht.

Kuidagi juhuslikult rääkisime et mida ma pildistan kõige rohkem ja ütlesin et inimesi ja pulmi ja moodi.


____



Mõned päevad hiljem läks ta sõpradega Balile puhkama. 


___



KUNIKS 



____








_____



Kuniks ühel õhtul sain sõnumi et tal on vaja minuga rääkida, kas ma saan Facetimeda.


Tundus üsna lamp kuna ma põhimõtteliselt ei teadnudki teda aga muidugi, eks ma ikka saan kui tal vaja.


___



Mõne aja pärast ta polnud hellanud ja uurisin kas tal on ikka vaja rääkida. Selle peale ta vastas et ta kohe helistab, hetkel käisid just kirurgid temaga rääkimas.


____



Huhh, siis sain aru on mingi õnnetus on juhtunud temaga Balil ja ilmselt on tal kuidagi mu abi vaja. Ma juba olin valmis et pean kuhugi minema ja mingeid dokumente või mis iganes asju tooma ja viima kuhugile aga tyli välja et tal hoopis on vaja et ma coveriksin teda ühes pulmas mida ta pidi pildistama kahe päeva pärast...



__________




LONG STORY jällegist lühikeseks



________


Kahe päeva pärast oli mul äratus kell viis hommikul ja läksin oma esimest Melbourne täispikka pulma pildistama.


______





_________




RÄÄKIDES ULME asjadest mis juhtub ainult eestlastega, siis kohtasin oma võhivõõraste inimeste pulmas näiteks ühte austraalia kutti, kes oli sõber minu ühe eesti tuttavaga.





____
______________



ULME ULME ULME mis väike maailm on lihtsalt


________

____











____________



Aga pulmast rääkides siis see oli üks super kogemus. 


Ilupilte tegime keset Melbourne kesklinna ja pulmapidu toimus maagilises mägises metsas us kakaduud CASUALLY lendasid ringi ja häält tegid terve see aeg.



_______________













__________




Olen NII TÄNULIK selle kogemuse eest ja tervet gaeriid saate juba peagi näha minu PULMAFOTOGRAAFIA TUMBLR LEHEL ja Facebook foto lehel.




____________




















______


BY the way, kellel veel suveks pulmafotograafi pole leitud siis olen JUULI keske tagasi ja mõned vabad ajad on veel suveks jäänud. Jäädvustaksin suure rõõmuga teie tätsat päeva ilusaid emotsioone. 

________


CHEERS


_______















2 comments:

  1. Su blogi on juba algusest peale väga väga lahe!!! Ja mis kaamerat sa muidu ise kasutad või soovitaksdid?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Õnne :)

      Ma ise kasutan Canon 5D iii aga kaamera soovitus sõltub paljuski sellest mis tasemel soovid hakata pildistama. Üldine reegel on selline et ükskõik mis kaamera sul on - pilti teeb inimene mitte kaamera. Ehk siis pilt ei sõltu kaamerast vaid sellest kes nupule vajutab. Aaga eks see ole ikka nii et mida parem kaamera seda kiirem on areng. :)

      Delete