Nov 4, 2014

TFW - blogijate projekt



Mõni aeg tagasi kirjutas mulle Lena, kes korraldas TFW ajal venemaa blogija heaolu siinsamas meie armsas Tallinnas. Lisaks moeshowde vaatamisele plaanis vene blogija teha intervjuud ka kolme eesti blogijaga, minu poole pöörduti piltide sooviga.

Viimasel ajal olen saanud palju head tagasisidet oma piltide kohta ja mitmed on tulnud minu poole pildi sooviga kuna keegi on neile mind soovitanud. See on lihtsalt ütlemata südantsoojendav.
Hetk, kui sinu kirge millegi vastu näevad ja tunnustavad sulle täiesti võõred inimesed, on kirjeldamatult väärtuslik.

Nii et tõesti suur aitäh teile kõigile, iga meeldimise eest minu FB foto lehel!

Siin on aga teie ees Helene , Aljona ja Anna Elisabeth 
























2 comments:

  1. Väga väga kauneid pilte teed :) Kas võib küsida, mis kaamerat ja objektiivi kasutad? Ise olen just oma vana canonit välja vahetamas ja uurin maad.

    Liisu

    ReplyDelete
  2. AItäh :)

    Kasutan Canon 1,8 50mm obkejtiivi ja aamera on Canon 5D

    ReplyDelete