Nov 20, 2013

Titanic'u näitus Lennusadamas


Käisin pühapäeval Lennusadamas Titanic'u näitust vaatamas. Ootuseid mul otseselt ei olnud aga kui oleks olnud, oleks need saanud küllaga täidetud.

Ma ei ole väga muuseumites süveneja tüüp, mulle meeldib käiia erinevaid näituseid vaatamas ja olla kultuurne aga samas ma enamasti lihtsalt haaran tervikut ja juttudesse ja pildi kirjeldustesse väga ei süvene.
Sellel näitusel aga lugesin peaaegu iga võimaliku asja läbi, tõesti oli põnev ja mingis mõttes kurb lugeda nende inimeste eludest ja laeva detailidest, mille lõpulugu me kõik teame.

Ei hakka detailsemalt näitust teile ära spoilima, pildid juba niigi räägivad päris palju, aga tõesti soovitan minna seda vaatama!

Täispilet on 14 euri ja õpilase/üliõpilase pilet on 7 euri












Ühes viimastest ruumidest oli Margater Browni Titanicu lugu. Seda lugedes tekkis mul lihtsalt kohene respekt selle naise vastu, tõeliselt südamesse minev lugu julgest naisest, kes võttis vastutuse ja viis oma missiooni edukalt lõpuni päästes sellega terve paadikonna inimeste elud

"Margaret Brown võttis päästepaadis nr 6 juhtimise ebastabiilselt käituva roolimadruse Robert Hicheni käest jõuga üle ja julgustas paadis olevaid naisi koos endaga sõudma. Hiljem, pikas ja külmas öös hoidis Margaret oma kaaslaste tuju üleval lugude ja lauludega"

4 comments:

  1. Lähen sinna esmaspäeval uudistama ja ootan juba põnevusega! :)

    ReplyDelete
  2. Ma ei olegi seal varem käinud :D peaks ka minema :)

    http://www.beautysteffi.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. aitäh selle postituse eest, nüüd tean, et tasub minna :)

    ReplyDelete