Oct 8, 2013

Back in NYC



... or at least I wish!

Tuli suur kodu igatsus peale, kodu as NYC ja otsustasin et hakkan tagantjärgi vaata mis suvel toimus day by day, adventure by adventure, people by people.

Union Square oli NY's minu põhi metroopeatus. Esiteks tuli meie kodust Brooklynis metroo L Union Squerile, kus toimusid enamus ümberistumised. Teiseks oli Union Square minu töökoha metroopeatus, kus ma iga päev tööle minnes maha tulin ja siis jälle õhtul tagasi peale läksin. 

Union Squeri peatuses asub Irving Plaza, kus toimusid ja toimuvad Hillsong NYC teenistused.

Kui ma praegu tagai mõtlen siis Union Square on ikka niivõrd kalliks saanud mulle, ma enne ei olegi sellele mõelnud aga wow, jeps, koduke.

Suve keskel pandi Union Squer'i metroojaama ülesse DL reklaamplakatid ja nende modelliks oli ei keegi muu kui oma Karmen Pedaru. Sai iga päev keset NYC'it eestlast näha keset kõiki teisi maailma rahvusest inimesi.

Ühel õhtul peale team night'i chilli hakkasin Union Squeril metroo peale minema kui märkasin, et pargi ühes nurgas toimuvad filmivõtted. Läksin asja uurima, uudisimulik nagu ma olen, ja tuli välja et toimusid Chris Rock'i filmi võtted. Ma küll väga lähedalt teda ei näinud aga ta hääl oli tseeni ajal lihtsalt nii väga äratuntav.







No comments:

Post a Comment