Dec 25, 2011

Christmas GIVEAWAY





Seeliku võitmiseks vajalike häälte kogumiseks on 2 viisi :

1.Jäta selle postituse alla kommentaar sisuga, kus sa kannaksid võidu korral seda seelikut(peab olema ka minu blogi follower) ning palun lisa kommentaari ka oma nimi, et võitmise korral saaksin sulle sellest teada anda.

2.Jäta selle postituse alla kommentaar sisuga, kus sa kannaksid võidu korral seda seelikut(peab olema ka minu blogi follower) ning samuti ka follower Anete Palmik Designi'i lehel Facebookis.

6.Jaanuaril 2012 kirjutan kõik osavõtjate hääled ülesse(igaüks võib endale saada max 2 häält) ning loosin välja võitja, kellele teen tema suuruses pildil oleva seeliku :]




There are 2 days to get yourself votes for this giveaway :


1. Leave a comment about where you would wear this skirt if u'd win this(have to he a follower of my blog). NB! Please also add your name with the comment!

2. Comment under this post about where you would wear this skirt(have to be a follower of my blog) + Be a follower of Anete Palmik's design page in Facebook

And yes, I will make small papers with all of your names (each name can get max 2 papers) and put them all
into sth so I could find out who's the lucky winner on the 6th January in 2012.









14 comments:

  1. Kannaksin näiteks nooortekal seda seelikut, kirikus peab korralikult riides käima :P Niiii nunnu värv on muide :)

    ReplyDelete
  2. Kannaksin näiteks koolis, kirikus, nooortekatel. Kuskil väljaskäigul. äwwits, seee on niiii ilus seeelik ;)

    ReplyDelete
  3. Esiteks kannaks seelikut kuskil peol, mingi pidulikuma pluusiga, sest Jaanuaris palju sünnipäevi ja muidu üritusi. Hiljem kannaks ehk koolis ja ootaks kevadet et ka väljas kannataks väljas ringi jalutada sellise armsa värvilise seelikuga :))

    ReplyDelete
  4. Mina kannaks ka igal pool:D Poleks kohta, kus ma seda ei kannaks:D
    FBs olen ka follower;)

    ReplyDelete
  5. Mina kannaksin seda seelikut jaanuaris oma sünnipäeval :) Ja kindlasti SUVEL kui on kõik mõnusad grillipeod ja rannaskäimised ja niisama soe ja hea :) Anete

    ReplyDelete
  6. Seda ilusat rõõmsavärvilist seelikut kannaksin kindlasti palju kevade tulekul ja kevadistel üritustel. Ja kui ma selle võidaksin, siis PP-l kannaksin ka ;)

    Ingrid A.

    ReplyDelete
  7. Leian, et seda seelikut on võimalik kanda peaaegu igas olukorras. Kannaksin seda soojemate ilmade korral koolis ning suvel lihtsalt väljas käies. Kannaksin seda ka mõnel sünnipäeval või muul pidulikumal üritusel.
    Väga armas seelik on muidu, ülemine osa on kaunis:)
    Kertu

    ReplyDelete
  8. See seelik teeb iga päeva natuke värvilisemaks, oma värvilt on see ju nii mõnus. Niiet kannaks seda siis kui vajaks midagi värvilisemalt, näiteks praegu kui kõik on porine ja hall. Ja muidugi suvel on sellega mõnus ringi joosta, kui enam sukapükse ei pea kandma:)

    Merit

    ReplyDelete
  9. Arvan, et see sobiks nii pidulikumateks üritustekus kui ka igapäevasel. Kannaksin seda kindlasti suvel ja kevadel, ning olenevalt ilmast saaks seda kanda ka praegu paksude sukkpükstega. :)


    FBs olen ka follower;)
    Karolin

    ReplyDelete
  10. Ma kannaksin seda kindlasti igal võimalikul juhul. Ka talvel soojade sukkadega sest see on lihtsalt nii nunnut värvi !! :)

    Follown fb-s ka.
    Joanna-Stina :)

    ReplyDelete
  11. jeee, ma kannasin seda seelikut koolis ja noortekal ja kus iganes , kus tuju on kandaaa . ülinumps seelik noh .
    followin sind igal pool
    ja mu nimi on Maria Jürgens

    ReplyDelete
  12. Kannaksin seda ilusat värvi seelikut suvistel mere ääres jalutamistel kui ka aiapidudel ja talvel kui vajaksin oma halli päeva veidi värvi.

    Jane

    ReplyDelete
  13. Ma kannaks seda ilmselt kõikjal. Suvel oleks see super mõnus, see värv ilmselt tooks päevituse ka eriti esile. Siis ma sunniksin Eedut seda kandma ning teeks pilti:D


    Mailis

    ReplyDelete