Apr 22, 2011

PP - tule ka !

Hello u all!

Tahtsin teile teada anda, et juba nädala pärast (29.aprillil) algab Pärnus kolme- päevane noortefestival nimega PP-Restarter. See on kristlik noorte üritus ja nüüd te kindlasti mõtlete et aa jaaa, kristlik jah, mida ma siin tulen mingit igavat üritust reklaamima, aga see pole üldse nii :)
Järgmine nädal tulevad Pärnusse kokku üle tuhande kristlasest noore üle terve Eestimaa ja nii palju kui ma PP'l käinu olen (terve oma elu pmst) siis seal on alati väga fun olnud. Soovitan teil igaljuhul sealt läbi hüpata!
Põhiüritused toimuvad Pärnu spordihallis kuid juba näiteks 28. aprillil (neljapäeval) toimub Noortekeskuses IN totaalselt tasuta USA bändi kontsert. Ma käisin eelmine aasta ka nende kontserdil, kui nad Eestis käisid, ja nad on lihtsalt ülihead ! Tegelt ka, kui te Pärnus elate siis minge kindlalt!! kui elate väljaspool siis mine ka:)!!! Ma ise kahjuks ei saa neljapäeval kontserdile minna, kuna reedel on vaja teha ühiskonna eksam :D
Aga jaa, näeme siis reedel, laupäeval ja pühapäeval Pärnus!
NB! kui tulete ja mind näete siis tulge kindllt rääkima ka minuga:)


Rohkem inffi : http://restarter.ee/


No comments:

Post a Comment